Recenzie: Blestemul din Swoon de Nina Malkin

Titlul original: Swoon

Traducerea: Bogdan Alexandru Sasu si Sauki Al – Gareeb

Editura: Leda

Numar de pagini: 354

Gen: Y.A. urban fantasy

ISBN: 978-973-102-393-9

Sursa cartii: carte castigata la concurs pe blogul Simonei.

Sinopsis:

Nevoită să se mute din fascinantul New York, oraşul ei natal, în Swoon, un orăşel din Connecticut, în care nu se întâmplă niciodată nimic, Dice se resemnează cu viaţa ei plictisitoare.
Până când verişoara ei, Pen, cade dintr-un copac, moment în care în trupul ei pătrunde spiritul unei fantome…

SINCLAIR YOUNGBLOOD POWERS – PE SCURT, SIN – VINE DIN SECOLUL AL OPTSPREZECELEA PENTRU A SE RĂZBUNA…

Curând, lucrurile o iau razna: Dice îl eliberează din greşeală pe Sin din trupul verişoarei sale, locuitorii din Swoon încep să fie pedepsiţi pentru păcate ale strămoşilor lor şi, pentru ca situaţia să se complice şi mai mult, Dice se îndrăgosteşte de Sin.

Parerea mea:

Am inceput sa citesc  cartea cu mare entuziasm, pentru ca sinopsisul m-a facut sa banuiesc ca am in mana o carte de exceptie, si mi-am pastrat aceasta stare o buna parte din lectura, insa undeva pe la mijloc  m-am cam pierdut.

Mi-am revenit spre sfarsit, insa la final am ramas cu impresia ca este o scriere un pic cam ametitoare pentru gustul meu.

Ideea cartii este foarte buna, originala, insa mult prea intortocheata pentru un roman Y.A.

Daca ar fi simplificat intriga si nu s-ar fi pierdut prea mult printre elementele oculte, ar fi fost o carte mult mai buna. Din pacate romanul este mult prea pretentios pentru unul Y.A. si prea simplu pentru un urban fantasy pentru adulti … pacat…  Totusi poate ca exact aceasta nota de ambiguitate va da de gandit cititorului si-l va face sa reflecte mai mult la final asupra a ceea ce a citit.

As recomanda aceasta carte celor  care vor  sa citeasca ceva nou si original, pentru ca aceste aspecte nu lipsesc din  carte.

 

10 gânduri despre „Recenzie: Blestemul din Swoon de Nina Malkin

  1. Andreea, în mare sunt de acord cu tine :).
    Eu mi-am cumpărat cartea fascinată de sinospis, însă nu a fost ce m-am aşteptat. Cum ai scris şi tu, la un momendat m-am pierdut, mă aşteptam la altceva..
    M-a dezamăgit total această carte.

  2. am citit cartea asta e vreo 3 ori dar nu am mai inteles nimic de la jumate……ste o carte de except dar este prea complictata///

  3. Cand am auzit despre ea, si am citit descrierea am zis:trebuie neaparat sa o citesc, suna bestial!!!
    Apoi am imprumutat-o si din cauza ca m-a dezamagit, nu am reusit sa trec de pagina 101…
    Deabea acolo am ajuns..

Lasă un comentariu