Recenzie: Despartirea ( vol. 4 din seria Cercul Secret)

image

Autor: Aubrey Clark
Titlu original: The Divide
Traducerea: Carmen Botosaru
Editura: Corinteens
Gen: Y.A. urban fantasy
Numar de pagini: 286
ISBN: 978-973-128-388-3
Sursa cartii: primita spre recenzie din partea editurii Corinteens

Sinopsis:
Pentru prima oara de cand s-a mutat in New Salem, Cassie Blake se simte ca o persoana obisnuita. Este fericita alaturi de iubitul ei, Adam, si isi face noi prieteni. Dar viata lui Cassie este iesita din comun, iar a fi deosebit poate fi un adevarat blestem.
Cercul secret este vanat de un dusman necunoscut – si oricine poate fi urmatoarea victima. Intre membrii lui iau nastere aliante, ir relatiile le sunt puse la incercare. Nimeni nu stie in cine poate avea incredere sau de cine sa se teama.

Parea mea:
Initial am crezut ca acest volum va fi o dezamagire, deoarece este o continuare a unei serii scrise de un alt autor (L.J.Smith) in urma cu mai bine de zece ani.
Insa am avut marea surpriza sa constat ca aceasta carte este mai reusita decat cele anterioare.
Volumul este mai bogat in evenimente, in actiune, personajele sunt parca mai bine creionate, mai credibile.
Chiar daca este o scriere destul de scurta , povestea este complexa si se citeste cu sufletul la gura.
Recomand aceasta carte tuturor celor ce au citit primele volume si stau inca in dubii daca se merita sau nu sa citeasca si continuarea seriei.

9 thoughts on “Recenzie: Despartirea ( vol. 4 din seria Cercul Secret)

  1. M-am uitat la serial si mi-a placut, pacat ca l-au abandonat. Faza cea mai nasoala este ca pana sa ma dezmeticesc eu s-a terminat si difuzarea cartilor la chioscurile de ziare, singura varianta ramane comanda online. In afara de partea a patra, o sa mai fie si alta?

  2. Sincer, mie nu mi-a prea placut. Am putut observa diferenta dintre scrisul lui L.J.Smith si cel al lui Aubrey. Parca lipseste acea atmosfera fermecatoare pe care reusea sa o creeze autoarea originala. Exprimarea mi s-a parut foarte seaca.Plus ca personajul lui Cassie in volumul acesta a fost foarte nesuferit.:iresponsabila, credula, copilaroasa, naiva si invidioasa. Chiar nu mi-a placut.

Lasă un răspuns

