Lectură de vacanţă – Piramida roşie de Rick Rordan recenzie

Editura: Artur
Colectia: Seria Excalibur
Format:140 X 205 cm; cartonată; 544 pagini
Gen: literatură pentru copii
Sursa: primită spre recenzie de la librăria virtuală Libris
Sinopsis:

Într-o seară la Londra, savantul egiptolog Julius Kane vizitează British Museum împreuna cu cei doi copii ai săi, Carter şi Sadie, pentru a desfăşura un misterios experiment stiinţific. Din nefericire, acesta din urmă eşuează, iar Julius Kane este capturat de către Set, zeul egiptean al deşertului, haosului şi violenţei, în timp ce Sadie şi Carter sunt obligaţi sa fugă pentru a scăpa cu viaţa.
Curând, cei doi fraţi descoperă că în spatele unor fiinţe sau lucruri până atunci obişnuite se ascund zeităţi antice ori forţe magice care vin in ajutorul lor sau care sunt capabile să îi distrugă.
Pentru a dejuca planurile malefice ale lui Set, ei vor lua parte la o ameţitoare călătorie de-a lungul continentelor, în care situaţiile surprinzătoare, scenele de luptă şi replicile amuzante îşi dispută permanent întâietatea, într-un ritm susţinut. Iar ceea ce vor afla la final despre propria lor familie este un secret vechi de milenii care le va transforma cu totul opiniile şi chiar personalităţile.

pyramid-cover
Impresii:
Am savurat această carte ce mi-a amintit de vacanţele de vară, atunci când fugeam la bunici cu un teanc de romane de aventuri şi le citeam cu sufletul la gură ascunsă printr-un colţ de curte…
Categoric ”Piramida rosie” nu este o poveste pentru adulţi, dar copiilor de peste 8 – 9 ani le va plăcea cu siguranţă. Este exact genul acela de poveste ce reuşeşte să cuprindă cam tot ce se aşteaptă un copil să cuprindă o carte – aventură, mister, magie, informaţii noi şi reale – toate frumos îmbinate încat să nu aibă timp să se plictisească. Nici nu-şi va dai seama când a dat gata cele cinci sute de pagini.
Personajele principale sunt fraţii Carter si Sadie, doi adolescenţi crescuţi separat şi care din această cauză nu au prea multe în comun. Singura excepţie fiind părinţii.
Însă dispariţia tatălui lor în condiţii misterioase îi fac să pornească împreună într-o aventură plină de riscuri şi de magie la tot pasul. Pe parcus cunosc tot felul de personaje, unele din ele nu tocmai prietenoase, călătoresc cu viteza luminii prin toata lumea şi descoperă tot felul de taine, unele din ele care îi afectează direct şi îi schimbă pentru totdeauna.
Recomand din tot sufletul această carte tuturor copiilor dar şi părinţilor (să o facă cadou copiilor lor şi de ce nu să o citeasca şi ei). “Piramida rosie” este o carte frumoasă despre familie, prietenie şi în acelaşi timp este şi educativă. Cartea cuprinde destule informaţii din istoria antică, mitologia egipteană şi chiar cunoştinţe de cultură generală).
Sunt sigură că toţi cei ce vor pune mâna pe această carte nu vor regreta o secundă lucrul acesta.
Această carte o puteţi găsi pe site-ul librăriei online Libris, aici puteti găsi cărti din toate genurile literare, inclusiv cărţi în limba engleză.
Mulţumesc librăriei online Libris pentru acest volum şi pentru tot sprijinul acordat.

Un gând despre „Lectură de vacanţă – Piramida roşie de Rick Rordan recenzie

1. Căutam de mult o lectură plăcută şi uşoară, iar recenzia ta m-a bine dispus! Mă bucur să găsesc cărţi care au printre teme istoria egipteană şi mie îmi place mitologia egipteană foarte mult încă de mic copil.
    Sper ca voi face rost cât de curând de carte chiar dacă am 18 ani. În totdeauna voi primi cu drag cărţi care sunt recomandate pentru copii cu vârstele între 9-14 ani(dacă descrierea este pe placul meu).