Societăţi secrete, intrigi şi mistere…Night School de C.J.Daugherty recenzie

nightschool_31mm_lt2

Titlul original: Night School
Autor: C.J. Daugherty
Traducerea: Mirella Acsente
Editura: Litera
Format:21,5 X 14,5 cm; cartonată; 400 pagini
Gen: literatură pentru adolescenţi
Sursa: primită spre recenzie de la editura Litera

Wallpaper-Cimmeria_1280x1024
Sinopsis:

Lumea lui Allie Sheridan este la pământ: fratele ei mai mare a dispărut, ea a fost dată iar afară din școală pentru indisciplină, ba chiar și arestată. Din nou. Trimisă de părinți la o școală-internat extrem de strictă, Allie se așteaptă să găsească acolo o închisoare. În schimb, descoperă că Cimmeria este un liceu de elită foarte diferit, o şcoală de modă veche, a cărei clădire, aflată în mijlocul naturii, datează de câteva sute de ani și este complet lipsită de orice cale de acces la tehnologia modernă. Elevii săi sunt un straniu amestec de tineri supradotați și de fii de milionari, deși Allie este sigură că ea nu face parte din nici una dintre aceste categorii. Regulile școlii sunt cvasimilitare, iar anumiți elevi sunt recrutați într-un grup de elită foarte discret, o organizație misterioasă autointitulată Night School.
Curând, Allie constată că, mai ales în timpul nopții, Cimmeria este plină de secrete, că toată lumea minte. Pe măsură ce școala începe să devină un loc foarte periculos, adolescenta trebuie să decidă în cine poate avea încredere și, mai ales, pe cine poate să iubească…

maxresdefault

Impresii:
Trebuie să recunosc că nu am avut mari aşteptări de la această carte. Mi-am zis că va fi încă o carte în care o fată rebelă ajunge într-o scoală sofisticată, unde descoperă pe parcurs nişte chestii stranii eventual supranaturale, unde se confruntă cu colegele răutăcioase şi se îndrăgosteşte de băiatul cel mai dorit şi alte clişee de acelaşi gen…
Într-o oarecare măsură a fost aşa, dar nu m-am aşteptat să fiu atât de prinsă de acţiune. Pur şi simplu nu mi-a venit să las cartea din mână.Trebuia să ştiu ce se întâmplă acolo de fapt, iar autoarea a fost atat de crudă şi nu mi-a dezvăluit mai nimic până aproape de final. Am “fiert” de emoţii şi frustrare până la final, dar sincer a meritat. Nu a fost nimic din ce mi-am imaginat eu, totusi a fost o surpriză plăcută. Acum însă aştept cu nerăbdare apariţia următorului volum, pentru că autoarea ne promite noi aventuri pline de riscuri ce ne vor da alte emotii.
Această carte o puteţi găsi pe site-ul editurii Litera, dar şi în librăriile partenere din toată ţara.
Mulţumesc editurii Litera pentru acest volum şi pentru tot sprijinul acordat.

 

Lasă un răspuns

