Vampirii Sudului editia de chiosc continua cu vol. 5 si 6

Vampirii Sudului de Charlaine Harris, editia de chiosc ce apare impreuna cu revista Bravo si Bravo Girl continua cu inca doua volume – 5 si 6.

6 gânduri despre „Vampirii Sudului editia de chiosc continua cu vol. 5 si 6

  1. Nu cred ca o sa le mai cumpar, cel putin, nu curand. Am dat prea multi bani iar acum sunt in pana si vine ziulele de nastere ale unor prieteni si trebuie sa cumpar cadouri si…
    😦

    `miku

  2. Stiu cum e treaba asta cu banii Miku 😛 Pana acum , daca adun toate cartile pe care le-am cumparat doar cu revista bravo , am 110 lei . ( Deci am cheltuit un milion si ceva 😀 )

  3. Admin , mie una imi convine ca vin asa de repede . Cand veneau din 2 in 2 saptamani , muream de nerabdare sa aflu continuarea .
    Deci , consider ca e mai bine asa 🙂

  4. Da, pe de o parte imi place ca sunt publicate mai des, doar ca ai mei nu-mi sponsorizeaza nimic, deci am cam dat-o in bara cu achizitiile.
    Daca ma gandesc…si eu am dat la fel pana acum, adica pe cele 3 serii. Fac eu cumva si cumpar seria, nu-mi place sa las neterminata o serie.

    `miku

Lasă un comentariu