>La colet…

>Pentru ca s-a mai incheiat o saptamana (lucratoare) am sa va arat ce am primit in decursul acesteia:

De la Simona am primit Reginele Dragon de Traci Harding ( da, nu va inselati am castigat cartea asta de doua ori).

 

Iti multumesc Simona!

Iar de la Polirom mi-a sosit coletul cu „Surorile Boleyn” si „Mostenirea Boleyn” de P.Gregory. Pe acestea le-am comandat de pe site-ul editurii si pot sa va spun ca am primit o reducere de 30% la comanda.

14 gânduri despre „>La colet…

  1. >:) o faci tu cadou cuiva care sa se bucure de ea ! am patit si eu o data asa, insa cu o carte primita cadou…m-am prefacut ca nu o aveam deja, desi eram foarte trista de fapt.

  2. >Si ce o sa faci cu doua carti? Deseori mi-am pus intrebarea ce voi face daca voi castiga de doua ori aceeasi carte… dar nu mi-am raspuns:D Imi plac cartile de la ed. Polirom pentru ca au mereu semn de carte 😀

  3. >Asa cum a spus Diana am sa o fac cadou cuiva care a citit primul volum si si-l doreste foarte tare pe al doilea.

  4. >philippa gregory mai are o carte care trateaza acelasi subiect "regina alba", in care e vorba de domnia reginei elisabeta, fiice lui henry si a lui anne boleyn. ti-o vei cumpara si pe aceea?

  5. >Ma bucur ca a ajuns cartea la tine in "siguranta" pentru ca cateodata cei de la posta nu prea au grija de colete.Lectura Placuta 🙂

  6. >da, si la mine s-au strans cateva carti care-si tot asteapta randul…dar sunt sigura ca le "dovedim" noi 🙂

Lasă un comentariu