>Oferte si concursuri Nemira

>

Daca va plac cartile lui Stehen King editura Nemira ofera in acest weekend (12-15 mai) reduceri de 45% la toate titlurile semnate de autor. In plus daca comanda este mai mare de 90 lei, beneficiati si de transport gratuit.

De asemenea daca sunteti fan „Urzeala Tronurilor” puteti participa si la concursul organizat pe Facebook.

26 de gânduri despre „>Oferte si concursuri Nemira

  1. >eu am ajuns sa-mi comand zilele trecute o carte de-a lui….era redusa cu 78 %….nu puteam rezista unei asemenea oferte !!!

  2. >ma intrebam zilele astea, de ce nu pastreaza editurile ofertele astea si in librarii? (ma refer la reduceri)… inca n-am gasit o explicatie

  3. >Sunt unii oameni care nu se intereseaza intai de o carte pe internet. Asa ca atunci cand se vad intr-o librarie, ia ce le pica in mana (dupa coperta, dupa descriere..) si nu cred ca mai gasesc vreo oferta mai mare (aici se inseala). De unde stiu? Asa eram si eu la inceput 😀

  4. >Librariile au politica proprie, sunt societati comerciale, platesc taxe, chirie pe spatiu, salarii angajatilor… etc, trebuie sa obtina bani din vanzari. Altfel s-ar inchide toate librariile (si asa nu o duc prea bine).

  5. >da, insa eu ma gandeam ca librariile isi iau banii din ceea ce le platesc editurile pentru spatiul in care isi expun "produsele", nu din vanzarea la pret intreg sau redus a cartilor… nu stiu de fapt cum functioneaza librariile…doar imi dau cu presupusul.

  6. >si sub ideea asta ma gandeam ca daca oricum platesc pentru spatiu, de ce sa nu isi si vanda cartile expuse in librarii… ma rodea pe mine chestia asta, zilele trecute

  7. >Librariile functioneaza ca orice alta societate comerciala, mai precis achizitioneaza marfa cu un pret mai mic si o comercializeaza cu un pret mai mare (stabilit in baza unor baremuri).

  8. >din cate am vazut eu cartile au aparut de ceva timp…doar ca acum sunt promovate mai mult din cauza serialului… mi-ar placea sa urmaresc serialul…poate apare si pe internet ca programul care il difuzeaza nu il am

  9. >nu stiu cum de mi-a scapat…am cont si urmaresc zilnic seriale acolo…se pare ca nu am fost suficient de atenta.

  10. >m-am uitat acum si imi scrie ca video-ul nu mai este disponibil… nu stiu daca e o problema temporara sau l-au scos…ghinionul meu.

  11. >Eu gasesc la biblioteca orice carte vreau de Stephen King, asa ca nu mi le cumpar. Singura care o am e Christine, pe care am luat-o acum un an si ceva la doar 5 lei 🙂

  12. >si la mine se gasesc majoritatea, insa nu chiar cele mai noi (si scumpe). christine o am si eu…cam tot atat am dat pe ea

  13. >Cartile lui King nu sunt chiar noi, unele au fost si reeditate. Ca de exemplu, Christine a aparut prima data la noi in '94 si a fost reeditata in 2004. Si nu e singura. Mai intreaba la biblioteca, mi se pare aproape imposibil sa nu aiba nimic de King.

Lasă un comentariu