Concurs pentru mămici – 8 martie 2012 pe blogul Laurei Frunza

Concurs pentru mămici – 8 martie 2012 pe blogul Laurei Frunza

Dragele mele, mâine este 8 martie şi avem un nou prilej (nu că am avea nevoie de el anume) de a ni se umezi ochii privind la puiul nostru mic care vine acasă cu o felicitare făcută la grădiniţă sau poate cu o floare şi ne urează “la mulţi ani!”. Mie mi se umezesc ochii mereu privind cât de mare s-a făcut Eliza, cât de multe ştie, cum o laudă educatoarea la grădiniţă, cum ne dă replica atunci când nu ştim ce să mai spunem şi cum ne îmbrăţişează pe toţi şi ne spune “te iubesc fooooarte mult”.

Aş fi vrut anul acesta să organizez un concurs pentru femei, în general, ca în anii trecuţi, dar când Andreea mi-a propus să facem un concurs pentru mame, nu m-am putut abţine. Şi, la urma urmei, şi ne-mamele pot participa pentru ai lor nepoţi, fini, verişori şamd.

Sponsorul nostru, IasiComandă oferă trei vouchere, în valoare individuală de 150 de lei, 100 de lei şi, respectiv, 50 de lei, care poate fi cheltuit pe orice vă pofteşte inima de pe site. Voucherele nu pot fi schimbate în bani şi se aplică doar la produsele existente pe stoc. Transportul este gratuit. Dacă depăşiţi suma alocată pe voucher, stabiliţi împreună cu sponsorul cum veţi achita diferenţa (ramburs, virament bancar etc).

Ce trebuie să faceţi pentru a câştiga? Mai ţineţi minte concursul de Crăciun organizat tot cu IasiComandă? La fel ca şi atunci, lăsaţi un comentariu cu o poezie, dar de data asta de 8 martie sau de primăvară. Hai să facem o culegere de poezii pentru copiii noştri şi, pe deasupra, să le pregătim şi nişte daruri frumoase. Fără nicio ocazie, doar aşa, pentru că sunt copiii noştri şi îi iubim.

Data limită este 15 martie, inclusiv, ora 24.00 ora României. Desemnarea câştigătorilor se face prin tragere la sorţi cu random.org. Bloggerii participanţi pot prelua pe blogurile lor acest concurs, dacă doresc, şi vor intra la tragerea la sorţi pentru o carte specială pe care eu o am şi o ador deja şi doresc s-o mai împărtăşesc şi cu altcineva: se numeşte Rime pentru mama, este ultima apariţie a Luciei Muntean. După desemnarea câştigătorilor, eu voi comanda cartea, o voi achita şi ea va fi livrată direct la adresa indicată de câştigător.

3 gânduri despre „Concurs pentru mămici – 8 martie 2012 pe blogul Laurei Frunza

  1. Mama mea, cerul cu stele
    Poarta-n ochii ei de foc
    Si la pieptu-i ma-nfasoara
    Cu iubire si noroc.

    Ma mangaie, ma-ngrijeste,
    Iertatoare e mereu,
    De ziua-i drept multumire
    Ii dau un sarut cadou!

Lasă un comentariu