Ce carti am sa citesc in luna octombrie + filme & seriale

In luna octombrie mi-am propus sa citesc cinci carti. Mi-as dori sa fie si mai multe, dar sa fiu realista nu voi ajunge niciodata sa citesc mai mult.
Deci cinci carti sunt un numar rezonabil…

WP_20151001_16_21_10_Pro
Iata si cartile alese:

WP_20151001_16_10_05_Pro
1. Twilight de Stephenie Meyer
De fapt o voi reciti (a nu stiu cata oara) insa de aceasta data in engleza, pentru a marca si eu aniversarea de zece ani de la aparitia volumului.

WP_20151001_16_14_44_Pro
2. Seraphina de Rachel Hartman
Pentru ca sta de multa vreme in biblioteca mea si vreau sa stiu daca voi continua seria sau nu.
3. Regatul furtunilor de Leigh Bardugo
Pentru ca vreau sa termin trilogia pana la sfarsitul anului.

WP_20151001_16_15_11_Pro
4. Omul pictat de Peter V. Brett
Pentru ca a aparut deja volumul doi la Nemira si eu nu stiu inca cum stau cu seria asta…
5. Marea calatorie a lui Amy & Roger de Morgan Matson
Pentru ca totusi patru carti fantasy intr-o luna sunt cam multe si am nevoie  de putina realitate.

De (re) vazut:

Filmul Twilight dupa ce citesc cartea, pentru a prelungi starea.

once-upon-time_0
Once Upon a Time sezonul 4, pentru ca…pentru ca-mi place…

2 gânduri despre „Ce carti am sa citesc in luna octombrie + filme & seriale

  1. Mult spor la lectură!! 😀 Arată destul de drăguț noua copertă pentru Twilight. Mi-a plăcut mult „Călătoria lui Amy & Roger” și „Seraphina” de asemenea. 😀 „Regatul Furtunilor” ocupă și ea un loc de seamă în topul cărților preferate de mine.

    Am înțeles de la un prieten că „Omul pictat” este o carte interesantă. Sper să o pot citi și eu. 😀

    Lectură & vizionare plăcută! ^_^

Lasă un răspuns

