Mâine de G.Musso – impresii

tn1_maine_-_musso_-_coperta

 Mâine
Autor: Guillaume Musso
Traducerea: Liliana Urian
Editura: All
Format: broşată;330 pagini
Gen: literatură contemporană

Sinopsis:
Emma locuieşte la New York, are treizeci şi doi de ani şi încă îl mai caută pe bărbatul vieţii ei. Matthew locuieşte la Boston, şi-a pierdut soţia într-un cumplit accident de maşină şi îşi creşte singur fetiţa de patru ani. Cei doi se cunosc pe Internet şi, după un schimb de e-mailuri, cred că au în sfârşit dreptul la fericire. Dornici să se vadă, îşi dau întâlnire într-un micuţ restaurant italienesc din Manhattan. În aceeaşi zi, la aceeaşi oră, fiecare dintre ei intră pe uşa restaurantului. Sunt conduşi la ceeaşi masă şi totuşi… nu se vor întâlni niciodată. Joc al minciunilor? Fantasma unuia? Manipularea celuilalt? Victime ale unei realităţi care îi depăşeşte, Matthew şi Emma îsi vor da repede seama că nu e vorba de o simplă întâlnire ratată…

Absorbed in a book
Impresii:
Cu mâna pe inimă recunosc ca este primul roman de Guillaume Musso pe care îl citesc. Mi-a fost recomandat acest autor de mai multe persoane iubitoare de literatură, dar le-am ignorant complet sugestiile până acum şi rău am făcut…
Am ales romanul „Mâine” pentru că m-a intrigat sinopsisul, am vrut să ştiu din ce cauză Emma şi Matthew nu se întâlnesc şi am aflat în cele din urmă. Am crezut că este un roman de dragoste, dar m-am înşlelat, este mult mai mult. Nimic din ceea ce am presupus iniţial că se va întâmpla nu a fost adevărat. Nu am mai citit o poveste cu mai multe răsturnări de situaţii. Practic totul se schimbă, nimic nu rămâne stabil. Nimic nu este ceea ce pare şi toate personajele au secrete ce mai devreme sau mai târziu vor ieşi la invela. Pur şi simplu nu am putut să las cartea din mână.
Nu este genul de carte pe care o poţi povesti, ea trebuie citită, savurată şi apoi facută cadou celui mai drag prieten. Nu pot s-o încadrez într-un gen, este o poveste complexă, cu tot ce-şi poate dori un cititor să găsească intr-o carte. Tocmai de aceea o recomand tuturor.

2 thoughts on “Mâine de G.Musso – impresii

  1. Eu am citit tot doar o carte de-a autorului, anume „Chemarea ingerului”. Treceam de prea multe ori pe langa ea in mall si intr-o zi, pur si simplu, s-a intamplat sa ajunga in mainile mele. Si nu regret asta! Este o carte superba, pe care o recomand cu cea mai mare placere! ^_^

Lasă un răspuns

