Vecinul superb – el nu există sau …este extraterestru!

Obsidian vol. 1 din seria Lux
Autor: Jennifer L. Armentrout
Traducerea: Claudia Roxana Olteanu
Editura: Leda
Format: broşată; 13X20 cm
Gen: Y.A. romance, paranormal

 

Povestea:

Katy este o adolescentă recent mutată împreună cu mama sa într-un mic oraşel din Virginia de Vest. Viaţa ei pare simplă, şi-o împarte între şcoală şi pasiunea pentru cărţi. Katy adoră sa citească şi are chiar şi un blog unde scrie despre cărţile mult iubite.
Nimic palpitant până acum, chiar plictisitor, însă totul se schimbă atunci când îşi cunoaşte noii vecini. Dacă Dee este cea mai drăguţă fată din Univers, nu acelaşi lucru se poate spune şi despre fratele geamăn al acesteia – Daemon. El este tot ce detestă Katy mai mult, enervant, arogant, ironic, dar teribil de sexy…
Totuşi atunci când Katy este atacată într-o parcare de un necunoscut, el este acolo şi o salvează. Ce-i drept într-o mod neaşteptat… asta pentru că el nu este la fel ca toţi oamenii. De fapt nici nu este om…
Daemon şi Dee nu aparţin acestei lumi. Ei vin din altă galaxie şi nu sunt singurii, mai sunt şi alţii. Unii asemeni lor şi alţii de alt tip – periculoşi, răi, răzbunători.
Odată cu acestă revelatie Katy se trezeşte prinsă la mijloc într-o confruntare dincolo de orice şi-ar fi putut imagina.

Impresii:

Despre cărţile lui Jennifer L. Armentrout am citit multe articole pe internet, pareri bune sau nu tocmai… Am avut ocazia să citesc înainte de aceasta carte romanul new adult publicat la editura Epica, dar şi primul volum din seria paranormal romance – Covenant. Deci nu pot să zic că nu eram familiarizată cu stilul autoarei atunci când am început Obsidian. Totuşi nu am vrut să am anumite aşteptari, pur şi simplu am lăsat romanul să mă surprindă.
Şi chiar aşa s-a şi întâmplat. Obsidian este o carte pe care o iubeşti sau o uraşti de la început, nu există cale de mijloc.
Eu am iubit-o, m-a prins şi până nu am terminat-o nu am putut să o las din mână. Nu am reuşit să nu ma gândesc la ceea ce urmează să se întâmple cu personajele principale.
Nu este o carte sofisticată, este simplă, amuzantă, perfectă pentru vacanţe sau atunci când vrei să citeşti ceva relaxant.
O poveste draguţă din care nu lipseşte nimic. Obsidian are cam tot ce îţi poţi dori – acţiune, dragoste, replici amuzante, răsturnări de situaţii.
O recomand tuturor celor ce vor să citească ceva uşor şi amuzant care să le însenineze ziua şi să le fure un surs.
Pentru cei ce au citit deja Obsidian şi vor mai mult, al doilea volum din serie – Onix, este deja disponibil pe site-ul editurii Leda.

Lasă un răspuns

