BLOGUL PRIVAT AL LUI JOE COWLEY

Format: 13×20 cm
Autor: Ben Davis
Traducere: Sorin Petrescu
ISBN: 978-973-128-542-9
Editura: CORINT JUNIOR
Aparitie: 2015
Numar pagini: 336
Preț: 31.90 RON
Va fi disponibil în 02.03.2015
Descriere

Ai trecut de vârsta jurnalului unui puşti? Fă cunoştinţă cu Joe Cowley!
Joe Cowley este un băiat de 14 ani, fan Star Trek, care tocmai a intrat la liceu şi s-a hotărît să-şi facă un blog care să-l ajute să-şi facă ordine în viaţă. Joe este inteligent şi amuzant, îşi doreşte să devină caricaturist şi să-şi facă o prietenă.
Duminică, 1 ianuarie
Deci faza e următoarea: m-am hotărât să-mi fac blog.
Unul PRIVAT. Ideea e să mă ajute să-mi pun ordine în viaţă pentru că, sincer, mai rău de-atât nu prea se poate…
1. M-am ales cu porecla Borâtură după ce am vomitat pe Louise Bentley în parcul de distracţii.
2. Îmi iau zilnic şuturi în fund de la inamicul meu Gav James.
3. Aşa-zişii cei mai buni prieteni ai mei sunt gata să mă omoare în încercarea de a câştiga premiul cel mare la o emisiune-concurs.
Nu mai poate continua aşa!
Trebuie să fac ceva dacă nu vreau să ajung ca Morris Nebunu’, care îşi face veacul prin parc crezând că e Iisus Hristos.
Cel puţin, ăsta e planul…
De departe cea mai amuzantă carte pe care o vei citi anul acesta.

Ben Davis
Încă de când era mic, oamenii îi spuneau lui Ben Davis că, atunci când va fi mare, va deveni scriitor. La vremea respectivă nu-i băga în seamă, crezând că se va face astronaut sau va juca fotbal al Manchester United. Când a văzut însă că se apropie de 30 de ani şi nu a primit încă telefonul aşteptat de la NASA sau Fergie*, s-a gândit că poate există un motiv întemeiat pentru asta şi că ar fi o idee să se apuce iar de scris. La început, Ben a scris glume pentru orice, de la emisiuni radio la felicitări amuzante. Apoi, a trecut la povestiri. A ales să scrie pentru tineri în special pentru că simţul umorului i-a oprit procesul de maturizare la vârsta de 15 ani.
În prezent, Ben locuieşte în Tamworth, Marea Britanie, cu soţia şi câinele lui mare şi blând.
Află mai multe despre Ben de pe blogul lui (în limba engleză): bendavisauthor.blogspot.co.uk
Sau de pe site-ul lui web: bendavisauthor.com

* Alex Ferguson, cel mai de succes manager din istoria clubului Manchester united.

Lasă un răspuns

