Iubesc dantela, ador satenul, iar organza este materialul care mă face să visez…

10865787_1014821238544762_9208842960247111731_o

Încă din copilărie, când mă piedeam în lumea basmelor, a prinţilor şi a prinţeselor, a balurilor şi mai ales a rochiilor somptuase, mi-am dorit ca într-o zi, măcar pentru o zi, să fiu şi eu prinţesa. Să port o frumoasă rochie de bal şi să mă bucur de o zi de basm alaturi de prinţul meu.
Am ştiut că rochia trebuie să mă reprezinte pe mine, să mă simt “eu” în ea, să fie confortabilă, elegantă, dar spectaculoasă si radiantă în acelaşi timp. O rochiţă gasită relativ usor la începutul căutărilor, o rochiţă care apoi a reuşit să dea un ton entuziast pe tot parcursul organizării nunţii, care să mă facă să mă simt frumoasă, iubită, vesela, împlinită, o rochiţă care mi-a indus o stare de bucurie ce s-a răspândit magnetic în rândul tuturor celor prezenţi la celebrare, o rochie care după frumoasa seară m-a făcut sa regret că nunta “nu a durat 3 zile şi 3 nopţi”.
Chiar dacă preţul ei a depăşit bugetul meu iniţial, am încercat toate variantele de a reduce bugetul din alte părţi, până când a fost a mea. Poate că nu toată lumea gândeşte aşa, dar eu am preferat să cheltui un buget mai mare pe rochie, pentru ca pozele şi filmarea nunţii, amintirile la care ne uitam peste 10, 20, 30 de ani, scot în evidenţă mireasa, aşa a cum a fost ea în ziua nunţii.

10900035_1016412025052350_4790000472945855776_o
Am gasit acea rochie la magazinul Călin Events. Modelele disponibile acolo acoperă toate siluetele – rochiţe pentru mirese prinţesă, sirenă, în linie A sau în stil grecesc. Creaţiile se inspiră întotdeauna din frumuseţea clasică şi din estetica feminităţii, de aceea toate rochiile propun un design care celebrează bunul gust, frumuseţea simplă şi rafinată, elegantă care nu vrea să epateze.
Dacă îţi doreşti şi tu o rochie de mireasă Calin Events, creată special pentru tine, înscrie-te acum în concurs. Modelul fiind la alegere din colecţiile existente. Detaliile le gasiţi aici.
Mult Succes!

Articol sponsorizat

Lasă un răspuns

