“Eticheta face produsul…”

Această afirmaţie poate că nu este întru totul adevărată, însă într-o oarecare măsură relevă realitatea. Atunci când trebuie să alegem un produs dintr-o mulţime de variante disponibile, cu siguranţă vom ţine cont şi de eticheta acestuia.
Eticheta, ca parte integrantă din ambalaj, este cartea de vizită a brandului și cel mai puternic instrument de publicitate, prin care produsul își comunică unicitatea și se identifică în fața clientului. Etichetele reprezintă în sine o strategie de marketing, preluând responsabilitatea de a poziționa produsul pe piață, printr-un mix de elemente vizuale definitorii conform caracteristicilor sale de calitate.
De aceea alegerea unui partener de încredere cu experienţă în producerea etichetelor autoadezive, va atrage atenţia publicului ţintă şi va influenţa în mod vizibil decizia de cumpărare.

Stickere personalizate

Una din cele mai bune opţiuni o reprezintă compania Label Print. Companie cu peste 10 ani de experienţă în producerea etichetelor autoadezive în rolă sau coală, aceasta se poziționeaza în topul celor mai mari tipografii flexografice din România.
Scopul etichetelor este de a reda identitatea produsului şi de a fi un suport pentru informaţii care să indice caracteristicile acestuia. Mecanismul etichetelor auto-adezive este unul simplu, dar a revoluţionat industriile producătoare în diferite segmente de piaţă.
Substratul, din hârtie sau siliconat, poartă responsabilitatea de a fi îndepartat uşor de pe materialul imprimat. Adezivul este liantul dintre substrat şi materialul imprimat, şi are unul dintre cele mai importante roluri, fiind cel care determină natura etichetei. În functie de mediul în care sunt utilizate etichetele ulterior, şi scop, acestea pot fi de mai mai multe tipuri, precum cele permanente sau cele care nu lasă urme când sunt implicate cicluri repetate de închideri-deschideri precum în cazul etichetelor reclosure. Compoziţia adezivilor este pe bază de apă, UV sau diferiţi solventi pentru formule speciale.
Materialele pentru imprimare sunt variate şi au la baza în majoritatea cazurilor hârtie, dar pentru durabilitate se recomandă cele din polipropilena. Tehnologia Flexo a permis imprimarea etichetelor cu cele mai creative elemente de grafică, ce pot fi redate printr-o gama variată de culori CMYK sau Pantone cu ajutorul cernelurilor pe bază de apă sau UV.
Indiferent de modalitatea de imprimare, etichetele autoadezive şi-au dovedit utilitatea în toate domeniile, contribuind la optimizarea timpului şi a resurselor implicate.
Etichete autoadezive neimprimate sunt preferate pe piață datorita printabilităţii exemplare, susținută printr-o diversitate de substraturi, dimensiuni și forme. În funcție de aplicabilitate, etichetele se împart în doua cateogorii: etichete direct termice și etichete pentru transfer termic. Sunt dispuse în role, pentru imprimari termice, sau în coli pentru imprimantele ink jet sau laser.
Catalogate drept o referință în industria ambalajelor, etichetele autoadezive imprimate Label Print au cucerit atenția publicului consumator și loialitatea clienților prin creativitatea design-ului, armonia cromatică, calitatea imprimării, profesionalism și flexibilitate.
În mod similar, etichetele clare, distinctive și remarcabile sunt fotografiate și memorate în mintea consumatorului precum într-o carte a produselor, datorită unicitătii elementelor grafice, culorilor, formelor, și dimensiunilor lor.
Etichetele autoadezive imprimate beneficiază de cele mai moderne tehnici de producție: tiparul flexografic, digital și imprimantele termice.
Experiența acumulată în toate domeniile de utilizare, a dezvoltat abilitatea echipei de creație dedicate de a oferi un design atractiv oricărui tip de etichetă în funcție de aplicația sa.

Articol sponsorizat

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s