Leapşă – Problemele cititorilor

Am primit această leapșă de la Andra alias Duca Blue şi îi mulțumesc.

belle_library

  1. Ai sute de cărți care așteaptă să fie citite, cum naiba alegi dintre ele care să fie următoarea ta lectură?

Aleg în funcţie de dispoziţie, rar îmi planific ce urmează să citesc şi dacă o fac, mai mult ca sigur nu mă ţin de listă.

 

  1. Ești la jumătatea unei cărți și nu-ți place. O lași baltă sau continui să citești?

O las baltă, am prea multe cărţi care mă aşteaptă aşa că nu-mi pierd timpul cu ceva neplăcut.

  1. Vine sfârșitul anului, iar tu ești atât de aproape, dar atât de departe de a-ți atinge numărul de cărți pe care ți le-ai propus să le citeşti anul ăsta. Mai încerci să prinzi din urmă? Și dacă da, cum?

Anul acesta mi-am propus să citesc 50 de cărţi şi am depăşit numărul acesta. Deci sunt liniştită din punctul ăsta de vedere.

  1. Coperțile unei serii care-ți place nu se potrivesc. Cum reacționezi?

Nu ţin cont de aspect. Dacă îmi place ceva poate arăta oricum. Admir lucrurile frumoase, însă nu îmi aleg lecturile pe această bază.

  1. Toată lumea iubește o carte care ție nu-ți place. Cu cine totuși împărtășești opinii asemănătoare?

Sigur sunt persoane în lume care îmi împărtăşesc opiniile.

  1. Citești o carte și ești aproape de a începe să plângi în public. Ce faci?

Slabe şanse pentru că nu citesc în public. Dacă plang o fac în intimitatea camerei mele.

  1. Ultima carte dintr-o serie care îți place tocmai a apărut, însă nu mai ții minte nimic din volumele anterioare. Recitești volumele? Sari peste ultima carte? Cauți rezumate? Plângi în frustrare?

În general am memorie bună şi îmi amintesc şi după 10 ani cam despre ce era vorba în vreo carte citită. Totuşi dacă nu sunt sigură, recitesc volumele anterioare.

 

  1. Nu vrei ca nimeni, NIMENI, să-ți împrumute cărțile. Cum le spui oamenilor, politicos, “nu” atunci când te întreabă?

Pur şi simplu NU, nu este loc de politeţe când la mijloc sunt lucrurile mele preţioase.

  1. Ai început și ai lăsat baltă cinci cărți luna trecută. Cum treci peste sentimentul enervant de neputință când vine vorba de citit?

În general starea trece de la sine. Oricum între timp fac alte lucruri, meşteresc diverse chestii, văd filme sau seriale etc.

  1. Sunt atât de multe cărți care apar în această perioadă și abia aștepți să le citești. Cât de multe dintre ele chiar îți cumperi?

tumblr_mn8dz7TYCM1r4tncio1_250 (1)

Obişnuiam să-mi cumpăr multe, prea multe…dar m-am mai liniştit, am devenit ceva mai selectivă.

  1. După ce ți-ai cumpărat cărțile pe care abia așteptai să le citești, cât timp va mai trece pănă când chiar vei începe să le citești?

Depinde de noroc, uneori citesc o carte imediat ce-o scot din colet, iar alteori stă pe raft ani de zile.

 

Lasă un răspuns

