Despre ErFi magazinul cu produse necesare mămicilor şi copiilor

carucior-3-in-1-smart-trio-chocolate

Acum vreo câteva zile am fost în oraş împreună cu o prietenă, viitoare mămică să studiem piaţa în căutarea unui cărucior potrivit. Am văzut o mulţime de modele pentru toate gusturile, la preţuri mai mult sau mai puţin accesibile. Ne-am pierdut într-o mare de produse de tot felul.
Aşa că ne-am întors cum am plecat, ne-am făcut câte o cană cu ceai şi am început să studiem ofertele de pe internet. În cele din urmă am ajuns la concluzia că de fapt căutam un cărucior care să ofere siguranţă, confort, uşurinţă în utilizare, să fie cât mai practic şi să conţină toate accesoriile necesare.
Cel mai importat lucru atunci când pleci să cumperi un produs este să ştii exact ceea ce cauţi, ce caracteristici trebuie să aibă acesta pentru a nu face o alegere neinspirată pe care mai târziu să o regreţi.

carucior-3-in-1-pliko-switch-easy-drive-sportivo-oceano-peg-perego-erfi
Aşa am descoperit site-ul magazinului ErFi, ce oferă părinţilor o mulţime de produse destinate creşterii şi îngrijirii micuţilor, dar şi informaţii utile cu privire la produsele comercializate, inclusiv filmuleţe de prezentare. Cei din Bucureşti pot vedea şi testa produsele magazinului ErFi în showroom-ul deschis în Mall Plaza.
În cele din urmă noi am ajuns la concluzia că cea mai bună alegere o reprezintă modelul 3 în 1 (landou, cărucior sport şi scoică auto). Landoul este folosit în primele şase luni de viaţă ale bebeluşului, ulterior cel sport,iar scoica auto poate fi utilizată până mai traziu, cand micuţul ajunge să cântărească 13 kg.

graco-carucior-evo-3-in-1-sand
Un alt aspect important ce trebuie avut în vedere, este greutatea căruciorului, fiind de preferat să alegem unul de până în 7 kg. Nimeni nu îşi doreste sa urce sau să coboare câteva etaje cu un bebeluş în braţe şi cu un cărucior imens, cu atât mai puţin o proaspăta mămică. De asemenea trebuie să avem în vedere ca modul de închidere-deschidere să se facă cât mai uşor cu putinţă.
Materialele din care este confecţionat sunt la fel de importante şi accesoriile incluse (husa de ploaie şi cea de picioare).
Pentru ca totuşi noi trăim în România şi străzile sunt o adevărată provocare, trebuie să fim atenţi când cumpărăm un cărucior ca acesta să aiba roţi de caltiate, cât mai trainice şi un sistem bun de frânare.

 

Articol sponsorizat

Lasă un răspuns

