Despre centralele termice şi alte metode de încălzire alternative

clas-premium-ariston

De vreo câteva zile am răcit şi ca şi cum răceala nu ar fi fost suficientă am probleme şi cu caloriferul din dormitor care se încăpaţânează să nu mai funcţioneze cum trebuie.
Evident instalaţia este veche şi ar fi trebuit reparată, dar nu acum ci în vară. Însă cine se gândeşte vara la instalaţiile termice. Eu una nu am făcut-o…
Categoric am terminat cu încălzirea termică de la furnizorul actual. Facturi prea mari şi căldură puţină în plus nu este primul an în care mă confrunt cu problema aceasta.
Aşa că acum am devenit interesată de subiect şi am început să caut informaţii cu privire la metode alternative de încălzire. Am fost surprinsă să găsesc o mulţime de lucruri interesante legate de acest subiect.
Aşa am descoperit site-ul Căldura Vie. Acesta este un concept ce are ca scop revitalizarea domeniului energiei regenerabile şi al soluţiilor alternative de încălzire.
Acest concept atrage sub umbrela sa soluţii eficiente de energie regenerabilă prin folosirea panourilor solare ce folosesc atât energia solară cât şi cea ambientală pentru a o transforma în energie electrică.

Aici am găsit o mulţime de soluţii pentru încalzirea locuinţei; centrale termice, panouri solare, panouri radiante şi încălzire prin pardoseală. Soluţii ce pot fi aplicate atât pentru încălzirea unui apartament de bloc, cât şi a unei case sau vile.

2243_868_prd
Eu m-am orientat spre o centrala termică mai micuţă pentru apartament, însă mi s-au părut interesante şi panourile solare pentru casa de la ţară unde am folosit materialele de construcţii de la europav.
O centrală termică de calitate este o investiţie bună pe termen lung pentru producerea apei calde şi a încălzirii locuinţei. Avantajele sale sunt multiple plecând de la consumul semnificativ redus al combustibilului utilizat, până la spaţiul ocupat şi integrarea sa în designul interior.
Cum functionează?
Centrala în condensaţie foloseşte căldura produsă prin arderea combustibilului (gaz natural, combustibil lichid, cărbune, lemn, motorină, GPL) sau a energiei electrice (efect rezistiv-centrale termice) pentru a încălzi agentul termic ce este recirculat în instalaţie. O centrală convenţională transformă doar paţial potenţialul de energie al combustibililor de căldură.
Avantaje:

ECONOMISIRE:
reducerea costurilor
eficienţă
consum de energie electrică redus
modulaţie completă

CONFORT:
management centralizat de încălzire, răcire, apă caldă menajeră
instalare şi întreţinere uşoară
resetare din exterior
silenţios şi compact
compatibilităţi multiple

CALITATE SUPERIOARĂ

ECOLOGIC:
emisii reduse de gaz în atmosferă.

În plus, chiar dacă nu aveţi foarte multe cunoştinţe despre acest subiect, sau nu sunteţi tocmai sigur ce alegere să faceţi, magazinul oferă clienţilor săi consultanţă de specialitate gratuită.

Lasă un răspuns

