Book Haul partea a doua – luna noiembrie

Aşa cum am promis săptămâna trecută, am revenit cu a doua parte a book haul-lui lunii noiembrie. De această dată vă arăt carţile în limba română cumpărate sau primite din partea editurii Leda & Corint Junior.

Am să încep cu cele cumparate. Toate sunt achiziţionate de pe site-ul magazinului online Elefant.

IMG_20141128_124154

Două cărţi din colecţia „Iubiri şi destine” aparute la editura Alma, prima se numeste „Cleopatra – Moştenirea iubirii”, iar a doua „Nefertiti – Regina Nilului”. Ambele sunt scrise de Michelle Moran.

IMG_20141128_124117

De pe acelaşi site mi-am luat şi ultima carte a autorului francez Guillaume Musso – „Mâine” şi „Un loc numit libertate” de Ken Follett.

IMG_20141128_124053

Tot de aici mi-am luat şi cele două volume din seria „Cronicile Ucigasului de regi” de Patrick Rothfuss („Numele vântului” şi „Teama inţeleptului”).

IMG_20141128_123953

De la editura Leda şi Corint Junior am primit ultimele apariţii, mai precis „Experiment” de Veronica Roth ( vol. 3 din seria Divergent), Oraşul sufletelor pierdute de Cassandra Clare (vol. 5 din seria Instrumente Mortale) şi „Testul fierului” de Cassandra Clare şi Holly Black ( vol. 1 din seria Magisterium). Ultima carte menţionată o şi precomandasem aşa că acum am două exemplare pentru concurs ( norocul vostru).

Cam acestea sunt toate cărţile ce şi-au facut loc în biblioteca mea în această lună.

4 thoughts on “Book Haul partea a doua – luna noiembrie

  1. imi pare bine ca ti-ai luat aceste carti minunate:)…si eu astept sa imi vina 2 comenzi pentru Orasul sufletelor pierdute si pentru Experiment, de-abia astept…si uite ca acum vad la tine de noua carte scrisa de Guillaume Musso, Maine, o sa o iau si eu cand se va putea, mai am carti de la acesta, este unul dintre autorii mei preferati:).Lectura placuta:)

    • Mi s-a parut interesanta cartea de G.Musso si a trebuit sa o iau, in plus am luat-o cu pret redus saptamana trecut de de elefant.
      Multumesc frumos, la fel si tie, mult spor la citit!

  2. Drăguţ book haul!

    Din „Iubiri şi destine” mi-a plăcut aproape tot ce-am citit. „Cronicile ucigaşului de regi” mă atrag. „Experiment” şi „Oraşul Sufletelor Pierdute” le am, Testul fierului nu, deci aştept cu nerăbdare concursul. Iar cât despre „Mâine” şi „Un loc numit libertate” nu auzisem, dar arată foarte bine.

Lasă un răspuns

