Zece cărţi pe care vreau să le citesc în această iarnă

a8a56484e89c1288369215a8291aba1c_original_large[1]

Cum am un teanc imens de cărţi necitite la care adaug altele şi altele în fiecare lună, aşa cum era şi de aşteptat una din ocupaţiile mele periodice sunt listele de lectură. Tot pun cărţi pe noptieră lună de lună şi sper să le citesc cât mai curând. De cele mai multe ori nu o fac. Mereu apare o carte nouă ori un serial care îmi mănâncă din timpul de lectură sau pur şi simplu mă fură un alt gen literar şi schimb radical lista.
În aceste condiţii m-am hotărât să-i dau „listei” un aer (oarecum) oficial aşa că o voi face publică pe blog. Poate astfel mă voi şi ţine de ea.
Am făcut un tur al bibliotecii şi am ales zece cărţi pe care trebuie să le citesc în această iarnă (1 decembrie – 28 februarie).

IMG_20141127_110156
1. Regatul furtunilor de L.Bardugo – pentru că mi-a plăcut foarte mult primul volum din trilogie.

IMG_20141127_110209
2. My true love gave to me – obligatoriu de citit în decembrie!

IMG_20141127_110229
3. Oraşul sufletelor pierdute de C. Clare ( vol. 5 din una din seriile mele preferate). Am aşteptat-o prea mult ca s-o mai amân.

IMG_20141127_110129
4. Ultimul imperiu de B. Sanderson – am auzit atât de multe lucruri bune despre acest autor aşa că trebuie să citesc şi eu ceva, în plus am cartea din vară.

IMG_20141127_110141
5. Hoţul de cărţi de M. Zusak – ruşine mie, cred că am cartea de peste un an în bibliotecă şi nu am citit-o încă. Cred că sunt ultima din blogosferă…

IMG_20141127_110112
6. The Bone Season de S. Shannon – altă carte care strânge praf pe rafturile mele.

IMG_20141127_110009

7. Umbra vântului de C. R. Zafon –mi-a fost recomandată de multe persoane.

IMG_20141127_110032

8. Numele vântului de P. Rothfuss – este o carte fantasy şi încă reuşită dupa cum am auzit.

IMG_20141127_110048

9. Regina alba de P.Gregory – pentru că obişnuiam să citesc romane istorice şi în ultima perioadă am citit mult prea puţine de acest gen.

IMG_20141127_110101
10. Daughter of Smoke and Bone de L.Taylor – pentru că am auzit că este o serie foarte reuşită.
Aceasta este lista mea pentru această iarnă. Acum nu-mi rămâne decât să mă ţin de ea.
Voi ce cărţi plănuiţi să citiţi în această perioadă?

6 thoughts on “Zece cărţi pe care vreau să le citesc în această iarnă

  1. Haha, nu eşti ultima din blogosferă cu „Hoţul de cărţi”. Nici eu n-am citit-o.😛 Dar de obicei aşa fac, dacă dau peste o carte în prea multe locuri, îmi pierd interesul în ea. Am o slăbiciune, în schimb, pentru cărţile care nu sunt mediatizate, pentru că nu ştiu niciodată peste ce-o să dau. Aşa am descoperit multe „bijuterii” literare. Oricum, destul de ambiţioasă lista ta de lecturi pentru iarna asta, îţi doresc mult spor s-o duci la capăt!😉

Lasă un răspuns

