Despre decoraţiuni interioare – estetic & util

10426675_1428396897429955_8369395377953697880_n

Nu ştiu cum sunteţi voi dar eu una când vine vorba despre cămin, ţin foarte mult să am parte de cât mai mult confort cu putinţă.
Cu atât mai mult în camera unde dorm. Având în vedere faptul că fără un somn de calitate nu pot funcţiona normal, este esenţial să acord o importanţă deosebită locului unde îmi petrec cel puţin şapte ore din douăzeci şi patru. Vreau să am parte de o atmosferă plăcută, liniştită, şi cât mai mult confort. Aşa că îmi aleg cu atenţie fiecare lucru din încăpere.
Decoraţiuni frumoase care să mă bine dispună, o saltea confortabilă, perne moi, pături călduroase şi mai ales aşternuturi plăcut colorate şi de calitate.

Lenjerie de pat din bumbac 100% Elma HMX01562
Atunci când îmi aleg aşternuturile ţin cont atât de partea estetică cât şi de calitate. Mi s-a întâmplat să aleg lucruri mai ieftine sau doar frumoase şi după câteva spălări acestea să-şi piardă forma sau să se decoloreze. Tocmai de aceea am devenit mult mai atentă atunci când îmi cumpăr un set nou de pat. Personal le prefer pe cele din bumbac, însă pe piaţă se găsesc o multitudine de variante.
Pe site-ul magazinului online HomeX se găsesc o mulţime de modele de lenjerie de pat la preţuri accesibile, produse în România, la Pucioasa.
Aici găsiţi lenjerie de pat din bumbac, bumbac satinat, 3D, bumbac creponat. Aşternuturi pentru paturi duble , de o persoană sau pentru copii, într-o mare varitatate de culori şi modele pentru toate gusturile.
De asemenea, pe site găsiţi şi seturi care beneficiază de reduceri substanţiale de până la 50%.

Lasă un răspuns

