Book haul noiembrie # prima parte

Ei bine luna asta am cumpărat mult mai multe cărţi decât mi-am propus aşa că am ales să-mi împart book haul-ul în două părţi.

Astăzi o să vă arăt cărţile în limba engleză, iar săptămâna viitoare o să vi le prezint şi pe cele în română.  Dar mai bine să las imaginile să vorbească…

IMG_20141120_091910

De pe Libris mi-am comandat trei volume clasice. Este vorba despre Anne of Green Gables & Anne of Avonlea de L.M. Montgomery. Volumul pe care l-am luat eu a apărut în colecţia Wordsworth Classics şi conţine primele două cărţi din  seria Anne of Green Gables. Pentru cei care nu ştiu, L.M.Montgomery a scris o serie de nouă carţi pentru copii ce o au în centrul acţiunii pe tânăra Anne. Primul volum din serie a fost şi ecranizat acum ceva vreme. De asemenea seria a stat şi la baza unui serial de televiziune de prin anii ’90.

A doua carte se numeste Lady Audley’s Secret de Mary Elizabeth Braddon.Acest roman a fost extrem de popular în secolul XlX şi cum tot am citit prin alte cărţi referinţe la această lucrare, mi-am dorit să o citesc şi eu sa văd despre ce este vorba.

Cea de-a treia carte din coletia Wordsworth Classics achiziţionata de mine în această lună, este Cranford & Other Stories de Elizabeth Gaskell. De aceasta autoare am citit până acum numai romanul Nord şi sud, care mi-a plăcut destul de mult şi am urmărit câteva miniserii BBC realizate după carţile acesteia. De aceea mi-am dorit să citesc şi  celelalte romane ce au stat la baza adaptărilor cinematografice.

Trebuie să menţionez că toate cele trei carţi le-am luat la preţuri extrem de mici, între 9-12 lei volumul şi făra taxe de transport.

IMG_20141120_092003

Tot de pe Libris mi-am completat şi seria Revenants de Amy Plum, cu volumele Until I Die şi If I Should Die. Primul volum l-am citit anul trecut şi am tot amânat aceste doua volume, dar acum le am şi pot termina de citit seria.

Me before You de Jojo Moyes am luat-o de pe Okian într-o zi în care oferau transport gratuit. A  fost o achiziţie din impuls. Am şi alte două cărţi de această autoare aparute la editura Lira, însă despre aceasta am auzit că va fi şi ecranizată anul viitor aşa că sper să o citesc inainte de apariţia filmului pe ecrane.

IMG_20141120_092049

Urmatoarele două cărţi le-am luat pentru că am citit numai recenzii pozitive, practic nu am auzit o singură parere negativă legată de această serie, aşa că a trebuit să le iau. Este vorba despre primele două volume din trilogia Daughter of Smoke and Bone de Laini Taylor ( Daughter of Smoke and Bone si Days of Blood and Starlight).

IMG_20141120_092127

Ultima carte în limba engleză comandată de pe Okian se numeşte My true love gave to me şi este o colecţie de doisprezece nuvele scrise de doisprezece autori populari de romane contemporane pentru tineri. Am aflat că aceasta carte urmează sa apara şi la noi la editura Epica însa eu deja comandasem cartea. Nu îmi pare însă rău că am luat-o pentru că este superba.

Vă las mai jos câteva fotografii cu detaliile să va puteţi face o părere despre cât de frumoasa poate să fie…

IMG_20141120_092216IMG_20141120_092240IMG_20141120_092201

12 thoughts on “Book haul noiembrie # prima parte

  1. Ai cumparat niste carti foarte frumoase in aceasta luna!😀 Mi-ar placea sa le citesc pe toate. Ce frumos arata My true love gave to me! Sper ca si editia in romana sa fie asa frumoasa. Mi se pare interesant ca este roz cartea pe marginea filelor.😀 Lectura placuta!!

Lasă un răspuns

