Cinci romane contemporane pentru Halloween

Astăzi vă voi prezenta alte cinci cărţi potrivite pentru sărbătoarea de Halloween, de această dată pentru cititorii adulţi.

1. Regina Damnaţilor de A.Rice – pentru că nimic nu este mai înfricoşător ca o poveste cu vampiri, iar romanul de faţă este unul dintre cele mai bune de acest gen.

2. Febra Neagra de K.Marie Moning – zâne, crime, mistere, replici spumoase, personaje de care cu siguranţă te vei îndrăgosti şi toate astea se petrec în Irlanda…

3. Placeri interzise de L.K.Hamillton – acţiune şi suspans într-o lume plină de supranatural.

4. Angelologia – D.Trussoni – un thriller cu elemente supranaturale ce sigur te va tine ocupat în ziua de Halloween

5. Tacerea mieilor de T.Harris – pentru că totuşi Hannibal Lecter este unul dintre cele mai tari şi înfricoşătoare personaje din literatură.

3 thoughts on “Cinci romane contemporane pentru Halloween

  1. Am citit şi eu Febra neagră şi Angelologia, şi mi-au plăcut super mult! Mă tentează şi Regina damnaţilor… Ştiu că atunci când am văzut filmul, am fost fascinată de lumea asta dark.

    • Regina Damnatilor este volumul 3 din seria Cronicile Vampirilor de A.Rice, in caz ca vrei sa le citesti zic sa incepi cu volumul 1 care este Interviu cu un vampir. Toata seria este frumoasa si merita citita.

      • Aa, okay.😀 Am văzut că face parte din Cronicile vampirilor, dar mă gândeam că poate fi citită şi ca stand-alone. Atunci, când o să mă hotărăsc, încep cu primul volum.😉

Lasă un răspuns

