Detaliile care fac diferenţa…

Într-o dimineaţă când îl pregăteam pentru şcoală, băiatul meu mi-a spus că s-a plictisit de uniformă şi că şi-ar dori să poarte şi altceva. I-am spus că nu este posibil pentru că aşa este regulamentul scolii şi tinuta trebuie respectata. Resemnat el m-a întrebat dacă nu poate totuşi să poarte măcar ceva cât de mic care să-l facă diferit faţă de ceilalţi elevi, să se simtă măcar un pic altfel.


Aşa că m-am tot gândit la ceea ce m-a rugat el şi în cele din urmă am găsit şi soluţia salvatoare – un papion frumos colorat. Câte unul pentru fiecare zi a săptamânii…
Copilul s-a arătat foarte încântat de idee, iar acum în fiecare dimineată pleaca la scoală mândru de ţinuta lui care-l face un pic diferit de ceilalţi, unic.
Dacă vă doriţi şi voi un mic accesoriu care să vă aducă o pata de culoare pe orice ţinută terna de serviciu,
pe magazinul Papioane.eu găsiţi o mulţime de modele în cele mai variate culori pentru toate gusturile.

Lasă un răspuns

