Magic lamp, magic light…

 

Ca orice cititor împătimit, pe lângă cărţi, ceai şi pături călduroase mai am nevoie şi de lumina potrivită. Asta mai ales când vremea este mohorâtă şi lumina zilei devine din ce în ce mai puţină.
Pentru serile lungi şi reci de iarnă am nevoie de o lampă potrivită pentru citit. Aşa că am plecat în cautarea obiectului perfect necesităţilor mele.
După lungi căutări prin lumea vasta a magazinelor virtuale, am găsit lampa magică…
Cum îmi petrec o mare parte din timp în camera copilului, am ales de pe site-ul magazinului Magicled, o veioză potrivită pentru camera celui mic, dar care în acelaşi timp îmi este utilă şi mie. Asa am optat pentru veioza MagicLed în forma unui ursuleţ tare haios.

veioza-led-animalute-3-600x600veioza-led-animalute-5-600x600
Aceasta are două trepte de intensitate a luminii, se alimentează la priză şi în plus are şi autonomie. Este ideala pentru birou, camera copilului, dar o pot lua şi cu mine în curte sau în călatorie. Lampa se pliază la 180 de grade.
Pentru cei interesaţi mai adaug şi alte date tehnice:
Tensiunea alimentare: la 90-240V; Culoare flux luminos: Alb Rece, cu două trepte de lumina; Număr LED-uri: 15 buc. Carcasa este din plastic şi este disponibilă şi în alte forme (girafă, ursuleţ).
Pe site-ul magazinului am găsit o mulţime de dispozitive de ilumintat pentru interior cât şi exterior, pentru locuinţe dar şi pentru spaţii comerciale.
În plus, pentru cei interesaţi, magazinul oferă o reducere de 50% la produsele de top pe data de 31 octombrie.

Lasă un răspuns

