Despre momentele de neuitat

1412499_733264356703329_1139303407_o

Zilele trecute stăteam cu o amică la o cafea şi îmi povestea despre pregătirile ei de nuntă, despre aranjamentele florale, meniuri, mărturii etc. Avea o mulţime de notiţe şi carti de vizită la ea, printre care şi una de la fotograful CristiNeacsa.
Pentru că o nuntă fără fotografii reuşite nu are farmec , spunea ea…
În cele din urmă discuţia a ajuns fireşte şi la faimoasa roche de mireasă. Atunci m-am dus să scot albumul foto din sertar să-i pot arăta rochea mea.
Însă răsfoindu-l împreună, cu regret am constatat că in nici o fotografie nu apar aşa cum mi-aş fi dorit. Fie parţial ies din cadru sau lumina bate dintr-un unghi mai putin potrivit…
Atunci mi-am amintit că eu nu am ales serviciile unui fotograf profesionist. Prea grăbită să -mi trăiesc momentul magic alături de bărbatul iubit, am uitat să acord o mai mare importanţă detaliilor.
Însă acum, dupa ani de zile de la fericitul eveniment, constat că regret această decizie.
Nimic nu se compară cu un album frumos pe care să-l poţi arăta mai târziu cu mândrie prietenilor, copiilor, nepoţilor… şi aşa să poti pentru câteva clipe să-ţi retrăieşti magicul eveniment.

Lasă un răspuns

