Book haul octombrie

 

Octombrie a fost o luna rodnica pentru biblioteca mea, am reusit sa adaug nu mai putin de cinsprezece carti noi noute atat in limba romana, cat si in engleza. Iata mai jos si titlurile…

Pentru ca febra Outlander nu mi-a dat pace, a trebuit sa-mi cumpar toate volumele (aproape toate, imi mai lipseste unul – ultimul) din serie. Le-am comandat de pe site-ul librariei online Libris.  Am pus si o poza sa le admirati si voi. Acum imi mai trebuie curajul sa ma apuc de volumul doi din serie.

wpid-img_20141024_150219.jpg

 

 

 

 

Urmatoarele carti le-am cumparat sau primit din mai multe parti.

wpid-img_20141024_150613.jpg

De pe Elefant mi-am luat cele doua carti de N.Sparks (Cel mai de pret cadou si Mesaj de departe), Cioburi de stele de A. Kaufman & M. Spooner, Seraphina de R.Hartman si doua din cartile de K. Morton (Taina pazitoarei si Casa de la Riverton).

Le la Libris mi-am cumparat The Bronze Horseman de P.Simmons si Gradina uitata de K.Morton.

Vanatorii: Cantecul Lunii l-am primit de la editura Leda, am doua exemplare asa ca in curand voi posta si concurs, iar romanul Gargui de A. Davidson l-am primit cadou de la Oana Ivanus (multumesc Oana, a fost o surpriza frumoasa).

Cam astea sunt cartile mele cumparate/primite in luna octombrie.

Voi ce carti v-ati cumparat in aceasta luna? Sau ce  planuiti sa va luati in viitorul apropiat?

 

 

4 thoughts on “Book haul octombrie

Lasă un răspuns

