Metode noi de studiu auxiliar pentru elevii de şcoală primară

abtibild-cu-mickey-la-scoala-pentru-lipit-pe-perete-sau-usa-205542

După cum cred că ştiaţi deja, eu sunt mama unui băieţel de şapte ani, aşa că din această toamnă am început clasa I.

Dacă până acum la grădiniţă şi la clasa pregătitoare studiul trecea pe un plan secundar, de acum înainte a devenit o treabă serioasă. Însă este un pic cam dificil să convingi un copil să îşi rupă din timpul lui de joacă şi să se dedice mai mult învăţatului.
Am încercat să port discuţii “serioase” cu el însă nu au avut efectul  aşteptat. Am încercat să mă folosesc de cărţi şi jocuri interactive, însă acestea au avut efect pe o perioadă scurtă de timp. Băiatul meu şi-a piedut repede interesul.
Atunci am căutat o altă variantă care să-l stimuleze pe o perioadă mai lungă de timp şi aşa am ajuns să testez platforma de studiu online “ e-istet.ro”.

10635796_1523467627866164_6872492536547847648_n
Aici am găsit o colecţie bogată de teste la limba română şi matematică pentru clasele I-IV. Teste în conformitate cu programa şcolară actuală. Acestea pregătesc elevii în vederea susţinerii evaluarilor naţionale,  într-o manieră mult mai atractivă decât metodele tradiţionale de studiu.
Platforma “e-istet.ro” se adresează deopotrivă copiilor şi părinţilor.

Dacă micuţii pot rezolva testele sub forma unor jocuri online distractive atât pe calculator cât şi  pe tabletă, părinţii pot urmări rezultatele copiilor lor la aceste teste prin intermediul rapoartelor detaliate de performanţă, personalizate în funcţie de activitatea copilului.
Testele sunt împărţite pe pachete de studiu, în funcţie de clasa şi materie (limba română şi matematică). Momentan pe site se găsesc trei variante de abonament (bronz, argint şi aur) la preţuri mai mult decat accesibile.
Deasemenea site-ul conţine teste demonstrative gratuite pentru a vă putea face o părere cu privire la conţinutul lor înainte de a le procura.

Lasă un răspuns

