Mini recenzii luna septembrie

In ultimele luni activitatea mea pe blog a fost aproape inexistenta din mai multe motive. Unele personale destul de pertinente,  altele mult mai putin importante…In fine cert este ca la un moment dat am luat in considerarea si varianta de a renunta la blog, nu am s-o fac totusi… Am ales insa sa postez mai rar si sa-i dau o nota mai personala blogului, sa renunt la varianta „comerciala”. Asa ca pe viitor  promotiile sau anunturile legate de noutatile editoriale vor lipsi, insa voi scrie despre ce anume am citit si ce impresie mi-a lasat si ce carti am mai achizitionat, si dumnezeu stie ce alte subiecte imi vor mai veni in minte la un moment dat. Cand si cand vor fi si concursuri, atunci cand editurile imi vor trimite carti noi.

In mare asta am vrut sa va spun si acum o sa vorbesc putin despre cartile citite in ultima perioada.

stilet-cu-sampanie

1. Stilet cu sampanie de Rodica Ojog Brasoveanu

Acesta este primul roman de Rodica Ojog Brasoveanu pe care il citesc si trebuie sa va spun ca am fost placut surprinsa. Ce-i drept am primit multe recomandari cu privire la aceasta autoare, dar din nu stiu ce motive am tot amant pana in prezent sa pun mana pe vreo carte a doamnei Ojog Brasoveanu. Rusine mie…

A fost o placere sa citesc cartea asta, inca de la primele pagini mi-a captat atentia si nu am putut sa o las din mana. Am adorat stilul de scriere, personajele, atmosfera, totul este perfect.

Cu siguranta voi mai citi si alte carti scrise de aceasta autoare.

I-am dat 5 stelute din 5 pe Goodreads

9680718

2. Half – Blood vol. 1 Covenant de Jennifer L.Armentrout

Am inceput sa citesc acest prim volum din seria Covenant la recomandarea Cristinei (Bibliophile Mystery). Cum i-am spus ca mi-a placut seria Academia Vampirilor de R.Mead, ea mi-a zis ca atunci trebuie sa incerc si Covenant. Asa ca am dat fuga pe Book Depository si mi-am comandat primele trei volume din serie.

Prima parte din carte mi s-a parut enervant de asemanatoare cu Academia Vampirilor. Mai ca mi-a venit sa arunc cartea pe fereastra…insa pe parcurs a inceput sa ma prinda si sa-mi placa chiar mult. Cert este ca se aseamana intr-o oarecare masura, insa nu sunt la fel.

Armentrout a dezvoltat mai mult relatia dintre cele doua personaje principale, povestea de dragoste este mai intensa. Tot volumul de altfel este mai bogat in evenimente. Asa ca il recomand celor ce iubesc romanele cu multa actiune dar si cu ceva romance.

I-am acordat 5 din 5 stelute pe Goodreads pentru ca la finalul cartii chiar am ramas profund impresionata.

vino-dragoste-la-mine_1_fullsize

3. Vino dragoste la mine (Love, come to me) de Lisa Kleypas

Aceasta a fost cea mai slaba carte de Lisa Kleypas pe care am citit-o pana in prezent. Asta in situatia in care chiar este scrisa de ea  pentru ca nici stilul nu l-am recunoscut…Personal ador cartile acestei autoare, am citit aproape tot ce s-a tradus la noi, dar cartea aceasta nu mi-a placut. Abia am reusit sa o termin in ciuda faptului ca a fost destul de subtire.

I-am dat 2 din 5 stele si asta cu indulgenta…

daruri_periculoase

4. Daruri periculoase (Dangerous Gifts) de Mary Jo Putney

Aceasta carticica nu este tocmai un roman ci mai degraba o nuvela. Initial am crezut ca este fantastica, dar nu prea este…Sunt cateva elemente dar nu se pune accent pe aspectul acesta. Totusi in ciuda faptului ca este o povestioara mititica, are totusi ceva talc si merita citita macar de dragul mesajului.

Eu i-am dat 3 din 5 stelute pentru ca mi-a placut.

res_ab82772d200befd052c071def1150640

5. Misterul din Caraibe ( A Caribbean Mystery) vol 10 din seria Miss Marple de Agatha Christie

Din cand in cand obisnuiesc sa mai citesc sau recitesc si cate o carte de Agatha Christie. De aceasta data am ales Misterul din Caraibe.

Mi-a placut, nu ca  m-as fi asteptat la altceva, mereu ma las prinsa in povestile de acest gen, iar cartile Agathei Christie sunt celebre. Totusi il prefer pe Poirot in locul lui Miss Marple, o chestie de gust ce sa-i fac…

I-am dat 4 din 5 stelute pe Goodreads.

Ce citesc acum:

descărcare

In momentul de fata citesc Outlander de Diana Gabaldon.Sunt aproape de ultimul sfert de carte si sper ca pana la sfarsitul lunii sa o termin.

3 thoughts on “Mini recenzii luna septembrie

  1. Lectură plăcută în continuare!!😀 Şi mie îmi place să citesc din când în când câte o carte de Agatha Christie. Nu am testat până acum cărţile Rodicăi Ojog-Braşoveanu însă mi-ar plăcea să o fac!

Lasă un răspuns

