Dacă este iunie plecăm într-o mică aventură împreună cu Ursuleţul Winnie – Casuţa de pe strada Puh de A.A.Milne recenzie

bookpic-5-ursuletul-winnie-puh-75777

Titlul original: The House At Pooh Corner
Autor: A.A.Milne
Ilustratiile: Ernest H. Shepard
Traducerea: Luiza Vasiliu si Florin Bican
Editura: Arthur
Colectia: Carţile lui Radu
Format:23 X 17 cm; cartonată; 194 pagini
Gen: literatură pentru copii
Sursa: primită spre recenzie de la librăria virtuală Libris

WINNIE POOH1
Sinopsis:

Ei bine, toţi ursuleţii noştri, adunaţi la un loc, nu fac cât Ursuleţul Winnie Puh! Pentru că Winnie nu este din pluş, ci din cuvinte, şi asta îl face să rămână viu în mintea noastră, mai viu şi decât ursuleţii adevăraţi de la zoo. Înainte de a-i afla aventurile, trebuie să ştiţi că îi place la nebunie mierea şi că poate să rabde de foame cam o săptămână dacă, în loc să primească de mâncare, prietenii îi citesc o poveste frumoasă…

Ursuleţul Winnie Puh este primul volum de poveşti ce urmăreşte aventurile ursuleţului de pluş Winnie şi a prietenilor săi, Purceluş, Aiurel, Tigrişor, Kanga, Ru şi Christopher Robin. Deşi sunt convins că sunteţi familiarizaţi deja cu aventurile simpaticelor personaje datorită filmului produs de studiourile Walt Disney bazat pe întâmplările din cartea de faţă, acum aveţi ocazia să fiţi şi mai aproape de aceste poveşti, pline de căldură şi situaţii amuzante.
Alan Alexander Milne s-a născut la Londra, pe 18 ianuarie 1882. După ce-a ajuns la şcoală, a început să-şi manifeste spiritul creativ, scriind versuri, parodii şi scurte texte umoristice pentru ziarul şcolii. Studiile universitare le-a făcut la celebra Universitate Cambridge, unde a editat ziarul facultăţii.

Christopher Robin Milne, singurul copil al autorului, s-a născut în 1920 şi a fost de la început o sursă de inspiraţie pentru tatăl său. Când Christopher Robin avea doar un an, a primit cadou un urs de pluş de la Harrods (celebru lanţ de magazine) şi apoi un tigru, un purcel şi un măgar. Ideea de a da viaţă acestor jucării într-o carte pentru copii a fost a lui Daphne Milne, soţia scriitorului. Ursuleţul Winnie a fost lansat în 1924, consacrându-l imediat pe A.A. Milne drept un important autor de literatură pentru copii. Căsuţa de pe Strada Puh a fost publicată în 1928, iar ambele cărţi au fost ilustrate de Ernest H. Shepard, care a făcut desenele, inspirat fiind de Christopher Robin şi de jucăriile lui.

Impresii:
Am citit această carte împreună cu băieţelui meu şi a fost o încântare pentru amândoi.
Nimic nu se compară cu bucuria de a redescoperi alături de copil o părticică din minunăţiile copilăriei, iar cartea Căsuţa de pe strada Pooh este una dintre acestea. Atât de frumos ilustrată şi de bine realizată.

De când am deschis pachetul şi am luat cartea în mâini am constatat că am în faţă o bijuterie editorială, o carte ce nu trebuie să lipsească din biblioteca vreunui copil.
Textul este de asemenea o plăcere de lecturat. Bine tradus, frumos încadrat în pagină încât să le fie cât mai uşor celor mici să-l citescă.
Am râs alaturi de băieţelul meu citind aventurile Ursuleţului Winnie şi ale prietenilor lui din Pădurea de o sută de acri. Pentru puţin timp am fost din nou copil şi m-am bucurat cu tot sufletul de asta.
Vă recomand această carte dacă aveţi prin preajmă vreun prichindel dornic de aventură, dar şi daca doar vreţi să vă bucuraţi pentru câteva minute copilul de mult pierdut din voi.

enchanted-place
Această carte o puteţi găsi pe site-ul librăriei online Libris, aici puteti găsi cărti din toate genurile literare, inclusiv cărţi în limba engleză.
Mulţumesc librăriei online Libris pentru acest volum şi pentru tot sprijinul acordat.

One thought on “Dacă este iunie plecăm într-o mică aventură împreună cu Ursuleţul Winnie – Casuţa de pe strada Puh de A.A.Milne recenzie

  1. Îmi plac foarte mult cărticelele cu Winnie de Pluş şi ţin minte că mai demult am citit o ediţie mai veche pe care o avea o prietenă. Sper să mi le iau şi eu pe cele apărute la noi. Sunt foarte relaxante şi plăcute!😀 La fel şi desenele.

Lasă un răspuns

