Unele lucruri merită să le aştepţi…Te aştept de J.Lynn recenzie

Gen: new adult; romance
Sursa: cumpărată

i_will_wait_for_you____by_lucjablonska-d53xkd5

Sinopsis:

ACEASTA ESTE CARTEA PE CARE O AȘTEPTAI SĂ O CITEȘTI DE CÂND AI TERMINAT CINCIZECI DE UMBRE ALE LUI GREY ȘI E UȘOR SĂ TE IUBESC

Unele lucruri merită să le aştepţi…

Să plece la mii de kilometri depărtare de casă pentru a se înscrie la colegiu e singura cale prin care tânăra de nouăsprezece ani, Avery Morgansten, poate scăpa de ceea ce i s-a întâmplat, în urmă cu cinci ani, la o petrecere Halloween care i-a schimbat pentru totdeauna viaţa. Tot ce trebuie să facă e să ajungă la timp la cursuri, să se asigure că brăţara de la încheietura mâinii stângi e la locul ei, să nu atragă deloc atenţia asupra propriei persoane şi poate — dă Doamne! — să-şi facă nişte prieteni, pentru că, fără îndoială, asta ar fi o schimbare bine-venită. Singurul lucru de care n-are nevoie şi la care nu s-a gândit este să-i trezească interesul singurului băiat care ar putea să-i zdruncine fragilul viitor pe care şi-l construieşte pentru ea însăşi.

Unele lucruri merită încercate…

Cameron Hamilton – 1,90 m de fizic pentru care poţi să leşini, completat cu o pereche de ochi şocant de albaştri. Și cu o remarcabilă abilitate de a o face pe Avery să-şi dorească lucruri despre care crezuse că-i fuseseră răpite irevocabil. Ea ştie c-ar trebui să stea departe de el, dar Cam e înnebunitor de omniprezent, cu farmecul lui, cu tachinările lui isteţe şi cu păcătoasa aceea de gropiţă în obraz, atât de… să-ţi vină s-o mănânci. Să se încurce cu el e periculos, dar când nu mai e cu putinţă să ignore tensiunea clocotitoare ce scoate scântei ori de câte ori sunt unul în preajma celuilalt, el face să iasă la lumină o latură a ei despre care ea habar n-avea că o are.

Unele lucruri n-ar trebui trecute sub tăcere niciodată…

Dar când Avery începe să primească emailuri de ameninţare şi telefoane care o silesc să-şi înfrunte un trecut pe care ea îl voia îngropat, nu mai are de ales şi trebuie să admită că există cineva care nu-i îngăduie să uite de noaptea aceea când totul s-a schimbat. Când adevărul devastator va ieşi la iveală, o să mai scape ea şi de data asta întreagă, cu doar o cicatrice? Şi va putea Cam să fie acolo, s-o ajute să iasă la liman, sau va fi târât în adâncuri odată cu ea?

Iar pentru unele lucruri merită să lupţi…

i-promise-to-wait-for-you

Impresii:
Înainte de a începe sa vă vorbesc despre carte, vreau să menţionez că aceasta  nu are vreo legătură, sau mai bine zis asemănare cu seria “ Cinzeci de umbre ale lui Grey” aşa cum este menţionat pe coperta carţii. Nu am citit eu decat vreo 40 de pagini de cartea amintită, dar sigur nu au ceva în comun. Aş putea totuşi să o compar cu “ E uşor să te iubesc”, pentru că abordează acelaşi gen şi cam acelaşi subiect, dar categoric nu cu Grey…
Revenind la cartea de faţa, acesta este primul roman scris de Jennifer L. Armentrout pe care îl citesc. Ştiu că este o autoare extrem de prolifică, a scris o mulţime de cărţi atât pentru adulţi cât şi pentru adolescenţi şi stiluri diferite (fantasy, new adult, romance). Am auzit multe lucruri bune despre scrierile ei aşa că am fost curioasă să văd şi eu cum scrie. Mi-a plăcut, nu în mod excepţional, dar a fost o lectură plăcută.
Cartea respectă tiparul genului new adult, deci nu vă aşteptaţi să citiţi ceva nemaiîntâlnit. Povestea nu vine cu nimic nou, dar dacă îndrăgiţi genul acesta nu va fi nimic supărător. Este frumos scrisă, personajele sunt bine conturate şi este imposibil să nu te laşi prins în vâltoarea sentimentelor acestora.
Cartea abordează pe langă povestea de dragoste şi un subiect delicat, mai precis violul sau mai bine spus efectele acestuia asupra victimei.
Autoarea dă o notă optimistă poveştii pentru că în final eroina reuşeşte să depaşească trauma, să se salveze prin iubire. Frumos însă nu sunt sigură cât este de realist.
Dar până la urmă acesta este un roman romantic, ce vrea să dea speranţă , nicidecum unul realist.