Concurs de Paşti #1

wpid-img_20140416_145728.jpgÎncepând de azi, până duminică 20 aprilie, veţi putea participa la câte un concurs aici pe blog.

Veţi putea câştiga câte o carte sau de ce nu mai multe dacă aveţi noroc.

Pentru asta  nu trebuie decât să urmaţi câţiva paşi simplii:

1. Să urmăriţi blogul prin mail sau Facebook;

2. Să daţi share postării acesteia şi să-mi lăsaţi link;

3.  Să răspundeţi la următoarea întrebare:

Care a fost cel mai frumos cadou primit de la iepuraşul de Paşti?

Câştigătorul va fi ales prin tragere la sorţi şi îl voi anunţa într-o postare separata pe 22 aprilie.

Mult succes!

27 thoughts on “Concurs de Paşti #1

  1. Urmaresc blogul atat prin mail cat si pe fb.
    email:unforgettable.dreams95@yahoo.com
    fb:Andreea Bianca Şerban

    Cel mai frumos cadou oferit de iepuras,a fost nepotica mea :))❤

  2. email: paromina13@yahoo.com
    Facebook: Romina Paula Hamzeu
    share pe FB: https://www.facebook.com/romina.hamzeu.3/posts/719825748070043?stream_ref=10
    Cel mai frumos cadou, este de regulă o cămașă, o pereche de teniși, pe care mi-i cumpăr din banii dați de părinți, cert e că niciodată cadoul nu constă într-o carte din partea lor, dar atunci când prind ocazia, îmi cumpăr eu. Anul acest, spre ex: n-am avut posibilitatea de a-mi cumpăra cărți, dar măcar am posibilitatea de a face pregătire la mate. Multumim de concurs🙂

Lasă un răspuns

