Slammed de Colleen Hoover din luna mai la editura Epica

Vă plac romanele new adult? Dacă răspunsul este afirmativ atunci cu siguranţă în lista voastră de lecturi trebuie să existe şi romanele autoare americane Colleen Hoover. Una dintre cele mai talentate şi sensibile scriitoare de romance a momentului.

Dacă anul trecut editura Epica ne-a făcut cunoştinţă cu Holder si Sky şi am învaţat ce înseamnă să iubeşti „Fără speranţă”, acum ne aduce o nouă poveste la fel de sensibila – „Slammed”.

13372690

Cartea va fi disponibilă pe site-ul editurii Epica, dar şi în librăriile din toată ţara începând cu luna mai.

Până atunci însă,  am tradus câteva citate pentru voi.

tumblr_mdaa8cnbh41qbp5jzo1_500

– Doamne, Layken! Cum reușești? mă întreabă. Își suflă nasul, apoi mai trage un șervețel din cutie. – Cum reușesc ce? suspin, continuând să-mi șterg lacrimile din ochi. – Cum reușești să nu te îndrăgostești de el? Lacrimile îmi revin la fel de repede cum încetaseră. Mai apuc un șervețel. – Nu reușesc să nu mă îndrăgostesc de el. Nu reușesc să nu mă îndrăgostesc nebunește de el!

 

– Unde ai fost? întreabă Kel. – Cu Eddie. – Ce-ați făcut? – Ne-am plimbat prin împrejurimi. – De ce erai acasă la Caulder când ne-am întors de la film? – Will m-a plătit să-i fac curat în casă. – De ce e supărată mama? – Așa. Că n-are bani suficienți cât să mă plătească să fac curat în casa ei. – De ce? La noi acasă nu-i murdar. – Vrei să mergem mâine la patinoar? – Da! – Atunci nu mai pune atâtea întrebări.

 

– Hei, șoptește Eddie. Am bătut la ușă, dar nu mi-a răspuns nimeni. Intră în casă, așezându-se pe canapea. Îl privește pe Will sforăind, întins cât e de lung pe podeaua sufrageriei. – E Sâmbătă seara, remarcă ea, dându-și ochii peste cap. Ți-am spus eu că-i plicticos.

Hopelesspinkyhug

 

Sper că v-am stârnit interesul. Eu una abia aştept să pun mâna pe cartea asta…

 

2 thoughts on “Slammed de Colleen Hoover din luna mai la editura Epica

Lasă un răspuns

