Despre carti si alte fleacuri (1)

 

Astazi m-am hotarat sa va vorbesc putin despre lampile pentru citit sau Book Light – cum vreti voi sa le spuneti.
O sa va arat si cateva modele ce se gasesc la noi pe piata, dar in principal va voi povesti despre experienta mea cu cele pe care le posed.
Acestea sunt extreme de utile pentru cei ce citesc noapte si nu vor sa-i deranjeze pe cei de langa ei (sot, copil, coleg de camera etc) in plus sa zicem ca asa poti face si economie la factura de energie electrica (sa zicem)…
Initial mi-am luat de la Carturesti The Really Tiny Book Light, micuta si draguta la pretul de 39 lei.

wpid-IMG_20140325_090823.jpg

Lampa functioneaza cu trei baterii de ceas LR41 (acestea sunt incluse in pachet). Are aproximativ 12,5 cm lungime si vreo 2 cm latime. Are o clema care se prinde de carte.

wpid-IMG_20140325_090856.jpg
Avantaje:

– Pretul mic
– Dimensiuni mici astfel incat o poti lua oriunde cu tine

wpid-IMG_20140325_090926.jpg

Dezavantaje:

– Dimensiunea, devine dificil sa o atasezi de cartile voluminoase
– Pretul bateriilor destul de ridicat.

O recomand celor ce citesc mai mult carti in format de buzunar.

wpid-IMG_20140325_091354.jpg
Cea de-a doua lampa Mighty Bright Xtra Flex tot de la Carturesti am achizitionat-o, pretul a fost undeva in jur de 70 lei. Aceasta functioneaza cu trei baterii AAA (incluse in pachet) sistemul de prindere este mult mai solid, tija este mobile asa ca o puteti aseza exact cum doriti.

wpid-IMG_20140325_091047.jpg

Avantaje:

– Pretul scazut al bateriilor
– Sistem de prindere rezistent
– Bratul mobil care permite ajustarea luminii dupa cum doriti
– O puteti utiliza si la Kindle

wpid-IMG_20140325_091145.jpg
Dezavantaje:

Nu am gasit inca.

Recomand acest model tuturor celor ce vor sa-si cumpere o lampa pentru citit.
Pe piata se gasesc si altfel de modele la preturi mai mari sau mai mici, dar nu imi pot exprima opinia decat pentru produsele pe care le-am incercat.
Mai jos va las o mica lista  cu magazine de unde va puteti procura o astfel de lampa:
Okian (am vazut o lampa la fel ca a mea, Mighty Bright Xtra Flex la 47,99 lei), dar si alte modele
Carturesti

Voi ati incercat vreo lampa pentru citit sau ati fost tentati sa va procurati vreuna? Astept opiniile voastre.

3 thoughts on “Despre carti si alte fleacuri (1)

  1. Am si eu vreo 2 prin casa. In ultimul timp am folosit mai mult Kindle, care are lumina proprie. Inainte de asta, aveam unul cu lampa din coperta, care a fost cea mai tare lampa pentru citit pe care am vazut-o: cu 3 leduri, lumina puternica si consum foarte redus. Se alimenta din Kindle, deci n-aveam treaba nici cu bateriile. Dar stiu ca pe Amazon exista o lampa de citit foarte frumoasa, cam la 10$, cu acelasi sistem de prindere ca ale tale. Iti spun pentru ca stiu ca ai si Kindle🙂 La cele pentru carti mie mi se parea incomod sa dau paginile, iar cand gaseam o pozitie buna, parca nu-mi mai batea lumina cum trebuie pe carte, asa ca prefer veioza prinsa de pat😀

  2. Vazusem si eu la Carturesti una mai demult insa trecea de 70 de lei :))….pe Bookdepository vazusem lampi pentru citit si erau foarte ieftine. Nu stiu insa daca prezentau si dezavantaje.

Lasă un răspuns

