Ce am citit in luna februarie

Luna februarie am reusit sa citesc mult mai mult decat mi-am propus, nu stiu cum am reusit pentru ca am avut cateva zile stresante in care ultimul lucru la care mi-a stat mintea  a fost lectura, dar in fine nu mai conteaza asta. Important este ca am reusit sa termin sapte carti si o novella.

Iata si despre ce titluri este vorba:

wpid-IMG_20140301_130530.jpg

1. Tronul de clestar de Sarah J.Maas – o carte foarte mult mediatizata si apreciata, dar care mie nu mi-a placut. Nu voi scrie recenzie la ea pentru ca imi vine greu sa argumentez ce anume nu mi-a placut fara sa dau spoilere. Pentru voi poate acest roman high fantasy va functiona, pe mine insa nu m-a incantat.

2. Alegerea de Kiera Cass – acesta este primul volum dintr-o trilogie distopica, recenzia o gasiti aici.

3. The Prince (novella) – povestea din Alegerea din perspectiva printului Maxon. Mi-a plcut, a fost destul de draguta.

4. Angelfall de Susan Ee – vol. 1 din seria Penryn & The End of Days – O poveste distopica cu elemente fantastice, foarte interesanta si originala. Mi-a placut mult si sunt curioasa cum vor evolua lucrurile in viitoarele volume din serie. O recomand cu drag tuturor celor ce iubesc cartile cu multa actiune.

5. Pe strada Dublin de Samantha Young – un roman care mi-a placut foarte mult. O poveste complexa si cat se poate de credibila. O recomand tuturor celor ce iubesc povestile da dragoste, dar atentie – este numai pentru cei majori.

6. Cum se scrie un best seller – Tehnica americana pentru a transforma o idee intr-un roman de succes de Monica Ramirez – o carticica interesanta, ce contine cateva sfaturi bune pentru cei interesati sa-si transforme ideile in povesti scrise.

7. Ingerul pazitor de Julie Garwood (vol 2 din seria Crown’s Spies) – o poveste romantica ambigua si extrem de enervanta. Categoric nu o recomand. O pot incadra cu siguranta in seria celor mai proste romane historical romance citite vreodata.

8. Frumoasa si Bestia ( Ravished) de Amanda Quick – un roman historical romance ce mi-a mers la inima. O poveste draguta si amuzanta, ce contine si cateva elemente moralizatoare. Pentru cei ce iubesc romanele historical romance zic eu ca este un „must read”.

Asta este tot. A fost o luna productiva in care am citit atat carti ce mi-au mers la inima cat si cateva care m-au facut sa dau cu ele de pereti. Daca dorit recenzie la vreuna din cartile mentionate, va rog sa-mi spuneti.

2 thoughts on “Ce am citit in luna februarie

  1. Ooo, tocmai m-ai facut extrem de curioasa cu privire la Tronul de clestar. Mie mi-a placut enorm si mi se pare ca e cumva acelasi gen de fantasy ca si Regatul umbrelor (asta parca tin minte ca ti-a placut, nu?)

    • Da, asa am crezut si eu ca o sa-mi placa, insa nu a fost asa. Mi-a displacut personajul principal. Nu am reusit sa ma atasesz de ea cu nici un chip. Prea frivola si nu m-a facut sa vad in ea maturitatea, totusi a trecut peste niste experiente de viata care ar fi trebuit sa o transforme, insa tot ce am vazut a fost o fata interesata de rochii, flirt cu printul si/sau cu capitanul garzilor si in cea mai mare parte se plange cat de greu ii este sa se prefaca fata de ceilalti concurenti. Mi s-a parut o carte lunga si tare plictisitoare. Nici un personaj nu m-a impresionat, misterul crimelor nu a reusit sa imi starneasca interesul si s-a folosit atat de des cuvantul „asasina” incat a devenit enervant.

Lasă un răspuns

