Book haul

Categoric am o problema cu achizitionatul de carti.Unde vad o promotie, o reducere, hop si eu. Uite asa m-am trezit ca am mai strans un teanc de carti.

Iata si cartile:

IMG_20140213_104959De pe Book Depository:

Angelfall si World After de Susan Ee

IMG_20140213_105107

De pe site-ul editurii All:

Middlemarch vol 1 si 2 de George Eliot

Vicarul din Wakefield de Oliver Goldsmith

(erau 3,5 lei volumul, nu aveam cum sa nu le iau)

IMG_20140213_105252

De la Libris:

Wives and Daughters de Elizabeth Gaskell (10 lei)

Verisoara mea Rachel de Daphne du Maurier (8 lei)

Sange regesc de Vanora Bennett

Sezonul otravit de Tasha Alexander (7 lei)

IMG_20140213_105316

De la Oana am cumparat cu 10 lei /vol

Atractia, Revelatia si Implinirea de Sylvia Day

IMG_20140213_105502

De pe Elefant.ro:

Miss Peregrine de Ransom Riggs (31 lei)

si gratuit am primit la aceasta comanda:

Toamna de Mons Kallentoft

Orasul borcanelor de Arnaldur Indridason

Explozii in Stockholm de Liza Marklund

IMG_20140213_105704

IMG_20140213_105725

Tot de pe Elefant.ro:

Darul de Kristin Cashore

Manastirea din Parma de Stendhal

Umbra vantului de Carlos Ruiz Zafon

Sa nu ma parasesti den Kazuo Isiguro

Si de pe blogul Vand Carti:

Eon de Alison Goodman (15 lei)

12 thoughts on “Book haul

  1. Lectura placuta!! O sa iti ia ceva vreme pana te decizi pe care pui mana prima data! :))
    Angelfall arata bine! Si sinopsisul pare atractiv. Ma deranjeaza insa faptul ca am vazut pe Goodreads ca deja sunt planuite 5 volume…:( prea mare serie. Macar de ar fi fiecare volum interesant!😀

Lasă un răspuns

