Book Haul ianuarie

Da am promis ca nu voi mai cumpara carti, dar totusi…am facut-o din nou…

Opt carti noi noute si-au facut loc in biblioteca mea, doua sunt primite, restul de sase sunt cumparate. Trei din acestea le-am luat pentru biblioteca baietelului meu, dar sigur le voi citi eu inainte.

Iata si cartile…

DSCF3302

De pe Elefant.ro mi-am luat:

Jonathan Strange & Mr.Norrell de Susanna Clarke

Tronul de Clestar de Sarah J.Maas

Minunea de R.J.Palacio

Percy Jackson si Olimpienii. Hotul fulgerului de Rick Riordan

Percy Jackson si Olimpienii.Marea monstrilor de Rick Riordan

De pe Libris:

Iubirile croitoresei de Maria Duenas

De la Leda pentru recenzie:

Alegerea de Kiera Cass

Iar de la Mona si George (Mythical Books) am primit de Craciun,

Setea de Carrie Jones

Voi ce carti ati mai adaugat in biblioteca luna aceasta?

11 thoughts on “Book Haul ianuarie

  1. A fost o lună generoasă pentru tine în materie de cărţi!!😀 Şi ce se face cel mai bine când e vremea urâtă? Exact, se citeşte!! Lectură plăcută!!!😀 Sunt tare curioasă cum sunt Alegerea şi Tronul de Cleştar. Eu am primit luna aceasta pentru recenzie Valsul Florilor de Yasunari Kawabata şi cadou Three men in a boat de Jerome K. Jerome.

Lasă un răspuns

