La colet – luna decembrie

Cartile pe care urmeaza sa le mentionez in acesta postare au intrat in biblioteca mea, in luna decembrie,  fie cumparate, castigate la concursuri, primite de la prieteni sau spre recenzie.

Sper sa nu fi omis vreuna din ele.

wpid-IMG_20140103_151509.jpg

De pe Book Depository:

Lover Awakened de J.R.Ward (deja am citit-o, nu am scris recenzie la ea, daca sunt doritori va rog sa-mi spuneti intr-un comentariu)

One Silent Night de S.Kenyon

Faefever de K.M.Moning

One Foot in the Grave de J.Frost

De pe Elefant.ro:

Uite asa arata fericirea de J.E.Smith (citita, urmeaza recenzia in curand)

Niciodata Impreuna? de J.A.Redmerski

Pe strada Dublin de S.Young

Frumoasa mea spioana de C.Falconer

Nume de cod: Verity de E.Wein

Vicontele care ma iubea de J.Quinn (citita, daca doriti recenzie atunci va rog sa-mi scrieti)

Sarutul lui de J.Quinn

Chemarea Cucului de R.Galbraith

Rosu ca sangele de  S.Simukka (citita, recenzia deja postata pe blog)

De la Okian:

The Fiery Heart de R.Mead

De la editura Miron:

Umbrele trecutului de L.Howard

Dupa o noapte de L.Howard (citita, la fel daca doriti si recenzie va rog sa mentionati)

De la chioscul din colt:

O iubire potrivita pentru un conte de S.MacLean

De la o librarie virtuala (scuze nu-mi mai amintesc cum se numeste):

Reiki intre mit si realitate de O.D. Argesanu

Pentru recenzie de la editura Leda:

Sarutul din umbra de L.K.Hamilton

Cadou de la o prietena:

Viitorul nostru de J. Asher & C.Mackler

Castigata la concurs pe pagina Young Fiction Connection:

Regatul Umbrelor de L.Bardugo

Si de la editura Polirom mi-am cumparat  o carte care nu apare in poza, pentru ca am uitat de ea, dar mi-am amintit acum, este vorba despre:

Pe firul de paianjen al memoriei de C.Serghi

 

 

 

13 thoughts on “La colet – luna decembrie

  1. Ai avut o luna bogata in materie de carti ! Eu am cateva necitite si vreau sa termin cel putin jumatate din ele pana dau urmatoarea comanda. Lectura placuta!

Lasă un răspuns

