Ce vreau sa citesc in luna ianuarie

Pentru luna ianuarie mi-am propus sa citesc cinci carti, sper sa si fac lucrul acesta, sa am timp pentru lectura suficient si sa revin cu recenzie pentru fiecare din ele. Am planuri mari, sper sa ma si tin de ele…

Dar iata si cartile alese de mine pentru aceasta luna:

IMG_20140102_143202

1. Regatul Umbrelor de L.Bardugo

2. Nume de cod: Verity de E.Wein

3. Fete stralucitoare de L.Beukes

4. Frumoasa mea spioana de C.Falconer

5. Lotus Amar de L.Bromfield

Voi ce carti vreti sa cititi in aceasta luna? Aveti o lista stabilita sau cititi ce va atrage atentia pe moment?

 

10 gânduri despre „Ce vreau sa citesc in luna ianuarie

  1. Spor la citit! 😀 Sa speram ca reusesti sa citesti ceea ce ti-ai propus. Sunt tare curioasa cum este Regatul Umbrelor…sper sa pun pana si eu pe ea in curand (si sa si am timp sa o citesc, desigur). Momentan nu mi-am facut o lista pentru ce mi-as dori sa citesc…insa momentan vreau sa ma apuc de Sovaire de Maggie Stiefvater. 😀

    • Chiar acum citesc Regatul Umbrelor, abia am inceput-o si nu pot sa-mi dau inca cu parerea, dar pare interesanta. De M.Stiefvater am citit numai Fior si mi-a placut, dar nu am continuat seria. Mult spor la lectura!

Lasă un răspuns

