Topul preferintelor pe anul 2013

Cum este perioada bilanturilor si a topurilor  preferintelor, m-am gandit sa fac si eu o selectie a cartilor citite pe parcursul acestui an. Mi-a fost cam greu sa aleg numai zece titluri, dar in cele din urma iata la ce carti m-am oprit:

IMG_20131229_155940

1. La jumatatea drumului spre mormant (Vanatoarea nocturna 1) de J.Frost

2. Fericirea incepe azi de J.McGuire

3. E usor sa te iubesc de T.Webber

4. Circul noptii de E.Morgenstern

5. Martora de N.Roberts

6. Regii Blestemati vol1 de M.Druon

7. Febra Neagra ( MacKayla Lane vol.1) de K.M.Moning

8. The Indigo Spell(Bloodlines 3) de R.Mead

9. Anna si sarutul frantuzesc de S.Perkins

10. Cand inima dicteaza de J.Lindsey

In materie de filme am fost cam lenesa si am vazut foarte putine, deci nu pot face un top de zece.Am ales insa trei productii care mi-au placut foarte mult anul acesta:

1. Beautiful Creatures – regia: Richard LaGravenese, cu: Alice Englert, Viola Davis, Emma Thompson, Alden Ehrenreich, Jeremy Irons.

2. Warm Bodies – regia: Jonathan Levine, cu: Nicholas Hoult, Teresa Palmer, John Malkovich, Analeigh Tipton

si de departe favoritul meu pe anul acesta…

3. The Great Gatsby – regia:  Baz Luhrmann, cu: Leonardo DiCaprio, Carey Mulligan, Joel Edgerton, Tobey Maguire

4 thoughts on “Topul preferintelor pe anul 2013

Lasă un răspuns

