Castigatorii concursului de Craciun

Febra neagra – Amedeea Ene

Fete stralucitoare – Cristina Otel

Max Ride 3 – Laurentiu Paraschiv

Hex sau Puterea Farmecelor – Stancu Nicoleta

Seria Ashleys – Ana Maria Niculescu

Seria Shadow Falls – Roxtao

Tatuaj cu sange de monstru – Laura Serafincean

A 16-a luna – Veronica Picioroanga

Ingerul mecanic – Mihaela Florentina

Jocurile Foamei – Andra Lavander

Felicitari tuturor!

Pentru revendicarea premiilor trimiteti mail pe adresa blogului  bibliophilemystery@ymail.com care sa contina titlul cartii castigate precum si datele necesare expedierii premiilor ( nume si prenume, adresa postala completa si numar de telefon). Data limita este 3 ianuarie.

Pentru mai multe detalii – aici 

13 thoughts on “Castigatorii concursului de Craciun

  1. buna, eu mi-am revendicat premiul prin mail , am participat cu numele Amedeea Ene, mail amidome_1one@yahoo.com, si vroiam sa primesc un raspuns daca totul este ok si daca ati primit mailul meu de revendicare a premiului, cartea Febra neagra…multumesc:*:)

Lasă un răspuns

