Schimb de carti in Constanta

Iata ca cineva s-a hotarat sa ia aceasta initiativa si in orasul nostru, astfel cu ajutorul echipei de la Forte Games & Forte Life vom avea ocazia de a ne intalni si de a schimba impresii despre carti si noi cei din Constanta.

Prima intalnire are loc joi 18 iulie la sediul Forte Games, Complex Dacia etajul 1, b-dul Tomis nr. 235.

993298_502341689846598_1012690798_n

 

One thought on “Schimb de carti in Constanta

  1. Cat ma bucur ca am gasit un blog constantean de carte! Imi pare insa rau ca nu am aflat de schimbul asta de carti mai devreme, ca as fi participat si eu. Cu toate ca, atunci cand vine vorba despre carti, mie imi place sa primesc decat sa daruiesc, as fi fost dispus sa dau spre imprumut cateva carti.🙂

Lasă un răspuns

