Concurs Leda

De ceva vreme nu am mai avut concursuri pe blog asa ca a sosit momentul sa dau startului unei noi competitii…

Cop-Dezvaluiri-de-sucub[1]Orasul-ingerilor-cazuti[1]

Daca doriti sa castigati una din cele doua carti oferite de catre editura LedaDezvaluiri de sucub de R.Mead si/sau Orasul ingerilor cazuti de C.Clare, tot ce trebuie sa faceti este sa lasati la aceasta postare un comentariu  care sa contina numele vostru  si cartea pentru care participati (puteti opta si pentru ambele insa trebuie sa mentionati lucrul acesta).

Concursul se va incheia pe data de 19 mai iar castigatorii vor fi anuntati pe data de 20 mai intr-o postare separata. Acestia vor fi alesi prin tragere la sorti.

Mult succes!

116 gânduri despre „Concurs Leda

  1. Culea Monica Cristina
    Imi place foarte mult cum scrie Cassandra Clare si am cumparat si citit atat seria Instrumente mortale cat si Dispozitive infernale (cate carti au aparut in limba romana) si in mod cert imi doresc sa citesc si continuarea „Orasul ingerilor cazuti”

  2. Lacomia este un viciu acceptat, atunci cand vine vorba de carti, cred eu, pentru ca mi le doresc pe amandoua!
    Multumim pentru concurs!

  3. Mironeasa Marina
    Ador stilul scriitoarei Cassandra Clare si in special aceasta colectie originala si rapitoarea, deci aleg cartea Orasul ingerilor cazuti.

  4. Cristina A
    Mi-ar placea sa citesc „Orasul ingerilor cazuti” de C.Clare pe care apoi, o voi da mai departe… stiu ca este un gen de literatura foarte apreciat acum, mai ales in randul celor tineri! La ed. Leda am vazut cele mai multe titluri.

Lasă un răspuns

