Book haul…

Exact asa cum am zis ultima data ca nu voi mai cumpara carti, asa nu am facut…  In fine am reusit sa mai strang cateva carti…

De la Libris (pentru ca era la pret redus)

002

Ce-as fi eu fara tine? de G.Musso

De pe Okian:

004

On Dublin Street de Samantha Young

De pe Book Depository:

005

Gabriel’s Inferno de Sylvain Reynard

006

Walking Disaster de Jamie McGuire

007

Dreamless de Josephine Angelini

009

Under the never sky de Veronica Rossi

Asta este tot momentan… si in curand sper sa-mi adun gandurile si sa postez si cateva recenzii la o parte din cartile citite in ultima perioada.

 

12 gânduri despre „Book haul…

    • Multumesc, le-am ales in functie de recomandaarile prietenelor cu gusturi asemanatoare iar mare parte din achizitii au fost la niste preturi foarte convenabile. Spre exemplu Under the never sky am luat-o cu 4,90 $.

Lasă un răspuns

