Mega Book haul!!!

Sincer m-am speriat cate carti am putut sa strang in intervalul 15 februarie – 12 aprilie, practic numai doua luni… Dar ce sa-i fac sunt dependenta de carti, ar fi cazul sa apelez la un psiholog…

Pana atunci la naiba sa va arat ce carti mi-am luat sau primit…

De la editura Trei:

001

Fericirea incepe azi de Jamie McGuire

Razboiul Z de Max Brooks

In alta viata de Marc Levy

Strania calatorie a domnului Daldry de Marc Levy

Prima zi de Marc Levy

Prima noapte de Marc Levy

Si daca as mai trai o data de Marc Levy

De la editura Miron:

002

Nascuta in flacari de Nora Roberts

Nascuta in gheata de Nora Roberts

Nascuta in rusine de Nora Roberts

Ademenitor ca pacatul de Jude Deveraux

Femeia falsa de Jude Deveraux

Doar dragostea ta de Lisa Kleypas

De la editura Polirom:

003

Fiica eminentei cenusii de Philippa Gregory

Cantul lui Ahile de Madeline Miller

Copilul zanelor de Philippa Gregory

Primul pas spre horoscop de mihaela Dicu

Impreuna cu ziare sau reviste:

005

Scarlett de Alexandra Ripley vol 1-3

Patru nunti si o mostenire de J.Quinn, E.James & C. Brockway

Cand dragostea te schimba de Mary Jo Putney

Scenariu pentru dragoste de Ana Damian

Calatorie spre iubire de Mary Jo Putney

Muzica inimii de Jane Lovering

004

Rao:

Refufiul de Nicholas Sparks

Litera:

Atractia de Sylvia Day

Okian:

The Indigo Spell de Richel Mead

Epica:

E usor sa te iubesc de Tammara Webber

Anna si sarutul frantuzesc de S. Perkins

Allfa:

Fata de hartie de G.Musso

Mostenirea  de K.Webb

Paralela 45:

Scriitorul de jurnal de N.munteanu

Manual de scriere creativa de N. Munteanu

Lucman:

Povesti mitologice si legende eroice din Grecia antica de N. Hawthorne &Ch. Harding

Iar de la Leda & Corint spre recenzie:

007

Dezvaluiri de sucub de R.Mead

Sarutul mortii de R.Caine

Orasul ingerilor cazuti de C.Clare

Circul noptii de E.Morgenstern

20 de gânduri despre „Mega Book haul!!!

  1. Ce frumoase sunt, chiar că sunt multe ! 😮
    Am citit și eu ” Patru nunți și o moștenire ” – mi-a plăcut cel mai mult povestea Juliei Quinn !
    Lectură plăcută !

  2. omg:X
    superbeee toate ❤
    si mie mi a venit fericirea incepe azi:D am cumparat.o
    pff si imi doresc mult circul noptii :D<

  3. Buna,

    Cum a fost cartea „Razboiul Z”? Azi mi-am comandat si eu cartea si abia astept sa o primesc. Mai am o intrebare, scrisul este mic sau mare?

    Multumesc

Lasă un răspuns

