Dezvaluiri de sucub de Richelle Mead – Georgina Kincaid vol 6 … opinie personala

Cop-Dezvaluiri-de-sucub[1]

Dezvaluiri de sucub # 6 Georgina Kincaid

Autor: Richelle Mead

Traducerea: Mariana Piroteala

Editura: Leda

Nr. de Pagini: 346

ISBN: 978-973-102-549-0

Dupa cum bine stiti acest volum incheie seria Georgina Kincaid. Asa ca-mi voi spune parerea legata de aceasta carte, dar si despre ce impresie mi-a lasat  seria la final.

Am asteptat destul de mult volumul de fata, cam un an si ceva, zic ca este o perioada considerabila, insa nu ma plang.

Legat de partea estetica, coperta este la fel de frumoasa ca si celelalte, in concordanta cu continutul, toate cartile au aceleasi dimensiuni – aici trebuie sa multumesc editurii (bine nu numai pentru asta, dar si pentru acest aspect) . Per ansamblu cartile arata senzational in biblioteca mea.

Referindu-ma la continut finalul a fost …previzibil, insa nu ma intelegeti gresit, nici nu-mi doream o altfel de incheiere.

Continutul la fel ce consistent, nu au lipsit nici scenele amuzante, nici cele pline de actiune sau dragoste. Autoarea stie sa-si tina ocupatii cititorii si mai ales sa nu-i plictiseasca.

Din nu stiu ce motive eu nu am putut sa ma atasez prea mult emotional de cuplul Georgina/Seth, sunt ok ca personaje, sunt frumosi si impreuna si separat, insa cu toate astea nu sunt cuplul meu favorit.

In schimb am adorat gasca de nemuritori din Seattle. O trupa mai amuzanta si mai unita nu am gasit nicaieri. O sa-mi fie dor de Cody, de Paul, dar mai ales de Carter – cel mai atipic inger din literatura.

Spre final volumul acesta mi-a stors si cateva lacrimi, o sa ziceti ca sunt o smiorcaita  si ce daca, nu ar fi prima carte la care plang.

Nu imi place sa ma despart de serii, mereu raman cu un gol in suflet ca si cum mi-as lua adio de la niste prieteni. In cazul de fata ma consoleaza faptul ca-i stiu fericiti pentru tot restul vietii… ups asta a fost un spoiler…

Recomand aceasta serie iubitorilor de urban fantasy ce au trecut de varsta majoratului.

 

 

 

2 gânduri despre „Dezvaluiri de sucub de Richelle Mead – Georgina Kincaid vol 6 … opinie personala

  1. o am seria:D
    si vreau sa o citesc candva…dar sa vad daca nu ma mai apuc de alte cartii =)) sper sa nu uit.
    cat despre recenzie:imi place tare tare mult 😀 si m-ai facut curioasa chiar

Lasă un răspuns

