In curand la editura Nemira

0[5]

4 thoughts on “In curand la editura Nemira

  1. nu am citit inca seria asta dar bag de seama ca o voi face intr-o buna zi ;))..dar deocamdata sunt prea multe carti e care sa ma apuc si multe dintre ele sunt pentru scoala sau diverse provocari cum ar fi,,provocarea cartilor clasice

  2. da n am nici primul volum =))
    am auzit ca este si film unde joaca alex pettyfer ceea ce este bine 😀 dar trebuie sa am cartile mai intai ;;)

  3. eu nu stiu daca o sa mi iau seria :-s
    pentru ca nu e o serie chiar pe gustul meu :-?? dar din ce-am citit pare interesanta

Lasă un răspuns

