Recenzie: Doua adevaruri si o minciuna de Sara Shepard

Cel de-al treilea volum din seria Jocul Minciunii de Sara Shepard a fost asemenea primelor două volume, acţiunea volumului desfăşurându-se pe un interval de timp scurt iar evenimentele petrecute nefiind multe la număr. Cu toate acestea ele sporesc curiozitatea cititorului cu referire la identitatea criminalului.
Sutton, sora moartă a Emmei, o însoţeşte pe cea dintâi până şi în visele ei care sunt coşmaruri de cele mai multe ori.
Odată cu apariţia lui Thayer în peisaj, luăm parte la noi amintiri ce îi revin lui Sutton în minte, amintiri pe care Emma trebuie să le reconstituie de una singură.
Va avea Emma încredere în Thayer cu toate că Ethan o roagă să stea la distanţă faţă de el? Veţi afla acest lucru dacă citiţi volumul.
Acest volum mi s-a părut simpatic însă nu îl consider excepţional. Primele două volume au fost mai interesante, dat fiind şi faptul că acţiunea era la început, însă, acum, mi se pare că autoarea începe să lungească foarte mult întâmplările.
Mi-a plăcut faptul ca ambele surori, cu toate că nu îşi pot vorbi, reuşesc să descopere aceleaşi lucruri despre trecutul misterios la lui Sutton.
Nu mi-a plăcut faptul că acţiunea nu are un dinamism mai mare, lucru ce ar fi fost un atu pentru o carte în care există un criminal aflat în libertate, criminal ce îi ameninţă viaţa Emmei dar şi a celor din jurul ei.
Relaţia Emmei cu Ethan este la fel ca şi în primele volume, una lentă, în care cei doi par mai mult prieteni decât iubiţi. Am considerat că certurile lor au fost în principal prosteşti, personajul Ethan dând dovadă de neîncredere în momentele grele ale Emmei.
Recomand acest volum întrucât este o lectură rapidă. De asemenea ar fi de preferat să citiţi la rând primele trei volume întrucât pauza dintre ele v-ar putea determina să nu le mai lecturaţi cu aceeaşi plăcere.
Citate:
„Am privit şi eu scrisorile, încercând să fac o legătură, dar fără să reuşesc. Trebuie că eu le scrisesem. O poveste de amor cu Thayer ar fi fost incitantă pentru mine. La urma urmei, eram o fată care trăia riscant.”
„-Nu, nu! ţip eu. Îi simt pielea fierbinte pe pielea mea. Thayer, te rog!
-Crede-mă, îmi şopteşte el la ureche, asta mă doare mai tare decât pe tine.
Simt cum mă trage spre pădurea deasă de lângă parcare. Dar înainte să văd ce urmează – ultimele mele clipe de viaţă, cu siguranţă – amintirea explodează asemenea unei bombe, lăsându-mă în abis.”
Notă: 3.5/5
Număr de pagini: 288
Format: Hardcover
Limba: Română
Editura: Leda

2 thoughts on “Recenzie: Doua adevaruri si o minciuna de Sara Shepard

  1. nop
    din nou nu am nici un volum de sara shepard =))
    nici asta nici micutele mincinoase…..mi-ar placea,insa,stau prost cu finantele.

Lasă un răspuns

