Castigatori concurs fidelitate

Castigatoarele sunt:

1. krisszu95shinny – 185 comentarii

2. jacqlineveve – 100 comentarii

3. Bianca – 70 comentarii.

Premiile sunt :

Doua adevaruri si o minciuna de Sara Shepard

Mostenirea familiei Van Alen de Melissa De La Cruz

Aleasa de Liz Braswell

Fiecare carte va fi insotita si de cate un accesoriu handmade.

Castigatoare de pe primul loc isi poate alege cartea dintre cele trei, cea de pe a doua pozitie poate opta dintre cele doua ramase, iar cea de pe ultima pozitie va primi cartea ramasa.

Va rog sa lasati intr-un comentariu la aceasta postare alegerea facuta, dupa care pe mail la adresa ladypentesylea@yahoo.com , astept datele voastre pentru a va putea expedia premiile (numele complet, adresa postala exacta, precum si un numar de telefon).

 

 

7 gânduri despre „Castigatori concurs fidelitate

  1. deci mie mai imi ramane mostenirea multumim frumos dar sunt curioasa am avut si eu cate 3 la fiecare post cum au avut ele mai multe. ai calculat pana la urma mai mult de 3 pe post?

    • Am numarat toate comentariile, nu voi mai organiza genul acesta de concursuri,nu pot spune ca este genul meu favorit, dar bine nu mai intru in detalii… sper ca toata lumea sa fie multumita (nu este pentru ca nu am destule carti pentru toata lumea, dar asta este…)

      • nu ai inteles gresit eu nu ma revolt sau ceva nu intelegeam. acum ma gandesc ca poate ele au dat comentarii si inainte de postarea concursului cum scria si acolo: se iau in calcul si comentariile la postarile mai vechi, dar nu mai vechi de 3 luni

Lasă un răspuns

