Lansarea volumului Alianta Vraciului – Eu sunt Grimalkin vol. 9 din seria Cronicile Wardstone de J.Delaney

aliata-vraciului_01[1]aliata-vraciului_04[1]aliata-vraciului_02[1]

20 de gânduri despre „Lansarea volumului Alianta Vraciului – Eu sunt Grimalkin vol. 9 din seria Cronicile Wardstone de J.Delaney

  1. la un moment dat, acum ceva ani, seria aceasta a fost disecata si la un seminar de teologie , desigur studentii au lucrat pe ea din punct de vedere religios ei au fost foarte incantati de ea , ma mira faptul acesta ( eu nu stiu ce sa spun nu am fost curioasa sa vad ce subiect este cu adevarat tratat acolo , pentru ca nu am deschis nici o carte :)) ,,,dar ma bucurca ei au facut-o;))

Lasă un răspuns

