Book haul!

Ei bine m-am speriat cand mi-am dat seama cam cate carti am reusit sa achizitionez in ultima luna… Sunt multe, in mare parte le-am luat pentru ca au fost si foarte ieftine, unele sunt primite spre recenzie (deci au fost gratuite) dar oricum sunt cam multe…

De la Adevarul Shop:

002

Casa Umbrelor de C.Dickens

Nicholas Nickleby de C.Dickens

De pe okazii.ro:

007

Mica Dorrit de C.Dickens

Impresii din Italia Da C.Dickens

De la Epica:

021

Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit) de S.Mlynowski

Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de J.E. Smith

De la Libris:

023

Jurnalul unei fete greu de multumit de J.Acterian

De la Miron:

013

Doamna leului de J.Garwood

Pentru ca esti a mea de L.Kleypas

In cautarea unui sot de J.Quinn

Seducatorul domn Bridgerton de j.Quinn

Din colectia de carti romantice aparute cu revista Libertatea pentru femei:

011

Alchimia dragostei de A.Quick

Surprizele vietii de D.Steel

Petrecerea lui Ralph de L.Jewell

Un albastru infinit de L. Rice

Treptele iubirii de N.Roberts

Pasi spre fericire de N.Roberts

Cand dragostea te schimba de M.J.Putney

Dorinta de A.Quick

De la editura Leda:

018

Doua adevaruri di o minciuna de S.Shepard

Mostenirea familiei van Alen de M.De La Cruz

Impreuna cu ziarul GSP:

015

Marile familii de M.Druon (vol 1 si 2)

De la Lider si Orizonturi:

012

Fascinatie si ardoare de J.A Krentz(A.Quick)

Rivalitate de J.Lindsey

Lovitura de teatru de A.Quick

Casatorie de forma de J.A Krentz

Multe nu? asa am zis si eu… Promit sa nu mai cumpar carti o perioada…

20 thoughts on “Book haul!

  1. Sunt multe!;)) Dar lectura placuta si sa te bucuri de ele! Si asa zic si eu, ca nu mai cumpar, si cum prind o oferta buna cu greu rezist:)). Poate tu ai mai mult „caracter” decat mine.

Lasă un răspuns

